شناسهٔ خبر: 66208347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

اظهارات عجیب جفرسون باهیا؛

مدیران مس ‌رفسنجان مرا فریب دادند!

ماجرای شکایت دو بازیکن برزیلی فولاد خوزستان از تیم سابق خود به فیفا یکی از اخبار داغ فوتبال در روزهای گذشته بوده است. جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا که در نیم‌فصل اول با شکایت به فدراسیون جهانی بابت مطالبات خود از مس‌رفسنجان توانستند پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه را ببندند، حالا با وجود اینکه مبالغی را از نارنجی‌پوشان دریافت کرده‌اند، اما همچنان ناراضی هستند و شکایت دوباره‌ای را مطرح کردند.

صاحب‌خبر -
مدیران مس ‌رفسنجان مرا فریب دادند!

فرهیختگان: ماجرای شکایت دو بازیکن برزیلی فولاد خوزستان از تیم سابق خود به فیفا یکی از اخبار داغ فوتبال در روزهای گذشته بوده است. جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا که در نیم‌فصل اول با شکایت به فدراسیون جهانی بابت مطالبات خود از مس‌رفسنجان توانستند پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه را ببندند، حالا با وجود اینکه مبالغی را از نارنجی‌پوشان دریافت کرده‌اند، اما همچنان ناراضی هستند و شکایت دوباره‌ای را مطرح کردند. در این خصوص شیمبا شکایت قبلی خود را بابت مطالبات فصل گذشته‌اش مطرح کرده بود و در نیم‌فصل مدیران مس برای آنکه پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را باز کنند، مجبور شدند این پول را به او پرداخت کنند. شیمبا اما بابت حضورش در نیم‌فصل اول در مس هم مبلغی را از باشگاه رفسنجانی طلبکار است و بابت همین امر هم توانست قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند و راهی فولاد شود. به همین خاطر او مجددا به فیفا شکایت کرد. 
ماجرای جفرسون باهیا اما کمی متفاوت است. این مدافع برزیلی مدعی است از اصل قرارداد فصل گذشته خود و آپشن‌هایی در قراردادش طلبکار است و بابت هر دو مورد به فیفا شکایت کرد و توانست پنجره را ببندد. این بازیکن ادعا می‌کند حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی فیفا درخصوص مطالبات جفرسون از اصل قرارداد بود و درباره آپشن‌های محقق شده مدنظر جفرسون حکمی صادر نشده بود. مسی‌ها اما با جفرسون موافق نیستند و از او خواستند ادعای خود را از طریق فیفا دنبال کند. 
گویا آپشن مورد نظر جفرسون باهیا نیاز به تایید سرمربی وقت مس‌رفسنجان داشت و این مدافع برزیلی در زمان شکایت اولیه امضای محمد ربیعی که فصل گذشته روی نیمکت نارنجی‌پوشان می‌نشست را نگرفته بود. اخیرا او این تاییده را گرفته و ظاهرا سرمربی کنونی ذوب‌آهن موافق پرداخت این آپشن‌ها به او بوده است. حالا این مدافع برزیلی در این خصوص شکایت دوباره‌ای به فیفا کرده است. مدافع برزیلی کنونی فولادخوزستان که روز جمعه باید مقابل مس‌رفسنجان هم قرار بگیرد، در این باره به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «متاسفانه در نیم‌فصل مدیران باشگاه مس‌رفسنجان مرا فریب دادند؛ آنها نماینده‌ای را فرستادند تا با من مذاکره کند. به من اعلام کردند اصل طلبم را دریافت کنم و رضایت بدهم تا پنجره نقل‌وانتقالات باز شود و طی روزهای آینده آپشن قرارداد سال گذشته‌ام را هم دریافت خواهم کرد.»
او ادامه داد: «من به آنها اعتماد کردم و برای آنکه بتوانند یار بگیرند سعی کردم کمک کنم، اما آنها با من روراست نبودند. من طلبم از اصل مبلغ قرارداد پارسال را گرفتم و رسید مربوطه را امضا کردم. بعد از آن دیگر مدیران مس‌رفسنجان هیچ پاسخی به تماس‌هایم ندادند و از پول هم خبری نشد!» جفرسون افزود: «از اینکه چنین اتفاقی رخ داد، بسیار متاسف هستم. من روی حرفی که زده بودند حساب کردم و حاضر شدم پای برگه دریافت پول را امضا کنم، اما آنها زیر حرف‌شان زدند. به همین خاطر مجبور شدم دوباره بابت دریافت آپشن قراردادم به فیفا شکایت کنم تا حق خودم و خانواده‌ام را بگیرم.» البته مسی‌ها معتقدند اقدام جدید باهیا، بازیکن فعلی فولاد، پیش از بازی فردای دو تیم جنگ خارج از زمین است تا به این شکل تمرکز تیم مس را به‌هم بریزند. 

نظر شما