شناسهٔ خبر: 66207420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک امتیاز تا قهرمانی در لیگ ستارگان؛

کولاک السد با حزباوی و 9 گل!

شاگردان وسام رزق بهترین نمایش فصل را مقابل الاهلی ارائه کردند و پیروزی پر گل به دست آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد در حالی که برای دومین بازی متوالی محمدامین حزباوی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم الثمامه دوحه به مصاف الاهلی رده نُهمی رفت.

السد که در تلاش برای کسب پیروزی در این مسابقه خارج از خانه و نزدیک شدن به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر بود، نیمه اول را با نمایش کاملا هجومی پشت سر گذاشت و با گل‌های اکرم عفیف، یوسف عبدالرزاق و گیلهرمه و یک گل مردود توسط عفیف، توانست به برتری 3 بر یک مقابل الاهلی برسد.

در نیمه دوم یاران حزباوی هجومی‌تر از قبل و طوفانی کار کردند و توانستند بهترین عملکردشان در این فصل را به نمایش بگذارند و 6 بار دیگر توسط بغداد بونجاح (سه بار)، اکرم عفیف، الیاس حسنی و گل به‌خودی محمد اسحاق به گل برسند و مهم‌ترین برد را کسب کنند.

2012131

تیم فوتبال السد با کسب پیروزی 9 بر یک در خانه تیم الاهلی که یک اخراجی هم در این بازی داشت، 46 امتیازی شد تا به‌خاطر اختلاف پنج امتیازی با الریان و الغرافه و با توجه به باقی ماندن دو مسابقه از این فصل، در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد در دیدار مقابل الاهلی حضور 74 دقیقه‌ای و موثر در زمین داشت و هجدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر را انجام داد.

نظر شما