شناسهٔ خبر: 66206554 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

از نکات گزارش IMF درباره اقتصاد ایران تا هدفمندی یارانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳ از نکات گزارش IMF درباره اقتصاد ایران تا هدفمندی یارانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳

دانلود فیلم فردای اقتصاد: در قسمت جدید برنامه صفحه اول، مجتبی نظری از سرویس اقتصاد کلان فردای اقتصاد مهم‌ترین نکات گزارش جدید IMF در رابطه با پیش‌بینی اقتصاد ایران و جهان در سال پیش‌رو را بررسی می‌کند. در بخش دیگری از این برنامه، مجتبی نظری توضیح می‌دهد که گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از شاخص تولید

صاحب‌خبر -

فردای اقتصاد: در قسمت جدید برنامه صفحه اول، مجتبی نظری از سرویس اقتصاد کلان فردای اقتصاد مهم‌ترین نکات گزارش جدید IMF در رابطه با پیش‌بینی اقتصاد ایران و جهان در سال پیش‌رو را بررسی می‌کند.

در بخش دیگری از این برنامه، مجتبی نظری توضیح می‌دهد که گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از شاخص تولید صنایع بورسی نشان می‌دهد که تولید این بنگاه‌ها در سال گذشته ۰٫۴ درصد بیشتر از ۱۴۰۱ بوده است.

عاطفه حسینی، مجری برنامه «صفحه اول» ضمن بررسی تبصره ۸ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با موضوع منابع و مصارف هدفمندی از پیش‌بینی مرکز پژوهش‌های مجلس برای ناترازی هدفمندی یارانه‌ها می‌گوید.

بهزاد بهمن‌نژاد، قائم مقام سردبیر فردای اقتصاد از تازه‌ترین دورهمی بورسی که با حضور دکتر حسین عبده تبریزی، حسین خزلی و مهدی حیدری و با موضوع مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان بورس در سال ۱۴۰۳ برگزار شد، می‌گوید.

شهرام شریف، دبیر بخش تکنولوژی فردای اقتصاد با بررسی گزارش جدید فوربس توضیح می‌دهد که میلیاردرهای جهان طی دو دهه اخیر ۵۴۵ درصد رشد ثروت داشته‌اند.

منبع: fardayeeghtesad-37793

نظر شما