شناسهٔ خبر: 66205001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جود تصمیم تابستانی‌اش را مرور می‌کند

بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم

جود بلینگام که در تابستان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ انگلیسی قرار گرفته بود از انتخاب رئال مادرید خوشحال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام به همراه رئال مادرید امشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

رئال در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تساوی 3-3 دست پیدا کرد و امشب تکلیف یکی دیگر از تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی مشخص می‌شود.

بلینگام که در تابستان گذشته با جدایی از دورتموند، رئال مادرید را انتخاب کرد، با پیشنهادات مختلفی از باشگاه‌های بزرگ اروپا از جمله لیورپول و منچسترسیتی مواجه شده بود.

از این ستاره انگلیسی در مصاحبه‌ای سوال شد که برای بازی امشب چه احساسی دارد چون امکان داشت او به‌عنوان بازیکن سیتی امشب مقابل رئال بازی کند. بلینگام گفت: "من با باشگاه‌های انگلیسی مذاکرات زیادی داشتم، همه آن‌ها بسیار محترمانه رفتار کردند. اما وقتی پیشنهاد مادرید رسید، چیزهایی که آن‌ها گفتند و احساسی که به من دادند، واقعاً توسط هیچ باشگاهی قابل تکرار نبود. حالا پاداش آن تصمیم را گرفته‌ام. واقعاً بسیار خوشحالم که هر روز به عنوان بازیکن رئال مادرید تمرین می‌کنم و به‌عنوان نماینده این باشگاه بازی می‌کنم."

2012012

او که برای بازی مقابل سیتی هیجان‌زده بود اعلام کرد اعضای خانواده‌اش برای تماشای این بازی به ورزشگاه می‌روند: "من تعداد زیادی از اعضای خانواده‌ام برای بازی امشب به ورزشگاه می‌آیند، بنابراین روز خوبی است. آیا افراد زیادی از من بلیت خواستند؟ بله، مجبور شدم چند بار تلفن همراهم را خاموش کنم (می‌خندد.)

بلینگام همینطور به بازیکنان جوان انگلیس توصیه کرد که لژیونر شوند و فضای جدیدی را تجربه کنند: "من سه سال در دورتموند بودم و مسیر ناآشنایی را انتخاب کردم اما حالا می‌توانم به تیم ملی برگردم و قبل از آن شانس زیادی در انگلیس نداشتم. بازی در خارج از کشور برای بازیکنان جوان انگلیسی ایده خوبی است."

نظر شما