شناسهٔ خبر: 66203637 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

در حمله به اسرائیل سلاح ناشناخته رو نکردیم؛ کمربند مشکی را برای آینده باقی گذاشتیم

روزنامه جوان تاکید کرد: جمهوری اسلامی در این حمله سلاح ناشناخته‌ای را رو نکرد، از همان سلاح‌های شناخته شده و تست شده بهره برد و کمربند مشکی را برای آینده باقی گذاشت و پایان خط را به آینده حواله کرد که محاسبات دشمن از دقت برخوردار نشود.

صاحب‌خبر -
در حمله به اسرائیل سلاح ناشناخته رو نکردیم؛ کمربند مشکی را برای آینده باقی گذاشتیم
کد خبر: 657503
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ۱۸:۴۰:۰۵

روزنامه جوان تاکید کرد کرد که ایران در حمله به اسرائیل سلاح ناشناخته رو نکرد و کمربند مشکی را برای آینده باقی گذاشته است.

به گزارش جوان، عقلانیت راهبردی-نظامی فرماندهان ما در این ماجرا بی‌نظیر بود. ضمن اینکه دفاع آنان مشروع بود و ما این رژیم خونخوار را جعلی می‌دانیم، اما باز چنان عمل کردیم که در ذهن جهانیان ادامه و استمرار این دفاع نیز مشروع و موجه باشد. دو پایگاهی را که در طراحی و حمله به کنسولگری ما در دمشق نقش داشتند هدف قرار دادیم و این یعنی هدف ما در ذهن جهان مشروع بود. 

روزنامه جوان نوشته است: ما به خود صهیونیست‌ها هم الگوی جنگیدن یاد دادیم که ما هدف نظامی را که علیه ما از آنجا اقدام شده است هدف قرار می‌دهیم و به زن و کودک و بیمارستان و خبرنگار و منازل آسیبی نمی‌رسانیم. یعنی در عین جنگ، درس اخلاق به دشمن را نیز فراموش نکردیم و این از بلوغ فرماندهان ماست. جمهوری اسلامی در این حمله سلاح ناشناخته‌ای را رو نکرد، از همان سلاح‌های شناخته شده و تست شده بهره برد و کمربند مشکی را برای آینده باقی گذاشت و پایان خط را به آینده حواله کرد که محاسبات دشمن از دقت برخوردار نشود. 

 

 

نظر شما