شناسهٔ خبر: 66201599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیران باید به وظایف قانونی خود عمل کنند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مدیران به وظایف خود عمل کنند و اگر جایی نیاز به ورود دادستان و رئیس حوزه قضایی باشد باید ورود کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه دیدار با مردم سوادکوه در محل دادگستری سوادکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق خدمت به مردم سوادکوه و انجام مطالبات مردمی را داشتیم.

وی با بیان اینکه سعی بر این است که‌ هر جایی نیاز به حضور باشد، بازدید میدانی داشته باشیم، گفت: مخصوصا اقدامات برخی افراد که منافات با حقوق عامه داشته باشد همچون تغییر کاربری‌ها، برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه که باید ورود کرد.

پوریانی تصریح کرد: این امورات متولی خاص خود را دارد، رودخانه حریم دارد و کسی نباید در حریم آن ساخت و ساز انجام دهد و متولی آب منطقه‌‌ای است که نباید اجازه ساخت و ساز در حریم رودخانه را دهد.

رئیس کل دادگستری مازندران با توجه به سیل سال 94 در سوادکوه که منجر به ایجاد خسارت چند میلیاردی و محکوم شدن شهرداری زیراب برای پرداخت بدهی شده بود، خاطرنشان کرد: بحث سیل چند سال گذشته یکی از مسائل مطرح امروز بود که همچنان این موضوع مطرح است و شهرداری محکوم شده بود و شاکیان به دنبال مطالبات خود هستند، بعضا افرادی در حریم رودخانه ساخت و ساز انجام می‌دهند که دستگاه متولی باید قبل ساخت و ساز ورود پیدا کند. 

پوریانی، ادامه داد: در بحث ساخت و ساز غیرمجاز نیز جهاد کشاورزی متولی بوده و قبل ساخت و ساز باید ورود داشته باشد.

وی تصریح کرد: در امور مختلف مدیرانی که ترک فعل کند باید پاسخگو باشند، مدیران باید به وظایف قانونی خود عمل کنند، اگر جایی نیاز به ورود دادستان و رئیس حوزه قضایی باشد باید ورود کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران، اظهار کرد: دادستان و رئیس حوزه قضایی نباید اجازه سوء‌استفاده به افراد دهند به ویژه در بحث ساخت و ساز در سوادکوه.

وی افزود: در مواردی که محیط زیست در معرض خطر قرار می‌گیرد، دادستان و رئیس حوزه قضایی به موضوع ورود پیدا کنند .

انتهای پیام/

نظر شما