شناسهٔ خبر: 66201433 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی ۷ نظامی صهیونیست زخمی شده است که حال دو نفر از آن‌ها وخیم می‌باشد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای هفتم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به ترور تعدادی از رزمندگان مقاومت در «عین بعال» و «الشهابیه» امروز چهارشنبه مقر سری فرماندهی  اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در روستای «عرب العرامشه» با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار داد و در این عملیات تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

رسانه‌های عبری امروز چهارشنبه گزارش دادند که 13 نظامی صهیونیست در اثر اصابت راکت به ساختمانی در شمال فلسطین اشغالی زخمی شده‌اند. بنا به گزارش‌های منتشر شده، حال 4 نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

امروز شمال فلسطین اشغالی شاهد درگیری و تنش شدیدی بین حزب الله و ارتش رژیم اسرائیل است و طرفین مواضع یکدیگر را به آتش گرفته‌اند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از حادثه شدید در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و نوشتند که حزب الله دو موشک سنگین و چند موشک دیگر شلیک کرد که رهگیری نشدند.

رسانه های اسرائیلی افزودند: 4 موشک در شهرک «عرب العرامشه» برخورد کرد و گنبد آهنین نتوانست آن‌ها را رهگیری کند.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما