شناسهٔ خبر: 6617989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برترین‌های وزنه‌برداری رده‌های سنی پایه قم مشخص شدند

قم - مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری رده‌های سنی پایه استان قم به پایان رسید و برترین‌های وزنه‌برداری قم مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه تدوین شده از سوی هیئت وزنه برداری استان قم نخستین فعالیت رسمی این هیئت ورزشی در سال ۹۴ پایان یافت و پرونده مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان قم عصر یکشنبه بسته شد.

بر اساس اعلام رسمی صورت پذیرفته از سوی کادر اجرایی هیئت وزنه‌برداری استان قم مسابقات انتخابی قهرمانی نوجوانان استان اولین فعالیت رسمی این هیئت ورزشی در سال ۱۳۹۴ می‌باشد که با حضور ۱۵ شرکت‌کننده از چهار باشگاه مختلف برگزار شد و نفرات برتر دسته‌های مختلف مشخص شدند.

این مسابقات در حالی با شرکت تیم های شهید حیدریان، شهید رواقی، جوادالائمه و شهید زین الدین به میزبانی سالن اختصاصی وزنه‌برداری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد که ضرورت برگزاری این مسابقات حکم انتخابی استان قم و شناخت نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری عنوان شده است.

مسابقات در حالی با همکاری داوران پرتلاش هیئت وزنه‌برداری استان در حضور جمع کثیری از خانواده‌های ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی به اتمام رسید که در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال علی ناطقی در دسته ۵۶ کیلو گرم، محمد بهراد قبادی در دسته ۶۲ کیلوگرم، محمد جواد سالاری فرد در دسته ۶۹ کیلوگرم و امیرمحمد صادقی در دسته ۷۷ کیلوگرم به عنوان نخست دست پیداکردند.

پیکارهای رده سنی ۱۵ تا ۱۶ سال با قهرمانی سعید یوسف زاده در دسته ۵۰ کیلو گرم، امین اسدی در دسته ۵۶ کیلوگرم، حسن مختاری در دسته ۶۹ کیلوگرم، حامد سراج حسنی در دسته ۷۷ کیلوگرم،  مهدی بختیاری در دسته ۸۵ کیلو گرم و علی مرادیان در دسته به اضافه ۹۵ کیلوگرم به پایان رسید.

مراسم پایانی این مسابقات با اهدای مدال و حکم قهرمانی از سوی هیئت وزنه‌برداری استان قم به قهرمانان دسته‌های مختلف وزنی هر دو رده سنی به رسم یادبود برگزار شد.

نظر شما