شناسهٔ خبر: 66157690 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از فلسطینیان و مبارزان مقاومت در کرانه باختری خواست تا مبارزات خود را با نیروهای اشغالگر اسرائیل و شهرک‌نشینان صهیونیست تشدید کنند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام شهرک‌نشینان تروریست صهیونیست برای تخریب و سوزاندن اموال شهروندان در روستای بیتین در شمال شرقی شهر رام‌الله، به وضوح ثابت کرد که این جنایات فرآیندی سازمان‌یافته و سیستماتیک تحت نظارت رژیم اشغالگر فاشیست است.
 
حماس عنوان کرد که رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در حملات خود به کرانه باختری مکمل یکدیگر هستند تا برنامه‌های صهیونیستی را که هدف آن تصرف و یهودی‌سازی سرزمین‌های فلسطینی و آواره کردن ساکنان محلی است، انجام دهند.
 
حماس جوانان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را به تشدید رویارویی و مقابله با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست فراخواند.
 
این جنبش همچنین از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست تا جنایات و تخلفات وحشیانه شهرک‌نشینان در کرانه باختری را محکوم کرده و اقداماتی را برای پاسخگویی رژیم صهیونیستی به خاطر دخالت در این حملات انجام دهند.
 

نظر شما