شناسهٔ خبر: 66133391 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

پاسخ کوبنده ایران به اشغالگران صهیونیست/ شلیک صدها موشک و پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی

عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی از دقایقی پیش آغاز شد. سپاه پاسداران در بیانیه ای از پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های اسرائیلی و آمریکایی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

 

در همین رابطه، پایگاه خبری عبری زبان والا و آکسیوس به نقل از مسئولان آمریکایی و اسرائیلی از آغاز حمله پهپادی ایران به فلسطین اشغالی خبر دادند.

 

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت هم اعلام کرد که ده‌ها پهپاد از ایران به سمت (رژیم) اسرائیل در حرکت هستند.

 

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از هک رادارهای رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری حنظله خبر دادند.

 

سپاه پاسداران در بیانیه ای از پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمینهای اشغالی را با شلیک ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

ملت شریف و شهید پرورد ایران اسلامی. 
در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه 26 فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند. 

جزئیات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

نظر شما