شناسهٔ خبر: 66121664 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تا ۳۰ فروردین؛

 ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری تمدید شد

سمانه نوری زاده قصری

حسین فلاح خوش مشرب دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از  تمدید ثبت نام هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری تا ۳۰ فروردین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فلاح خوش مشرب دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری گفت: ثبت نام مرحله مقدماتی بخش مسابقات هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری به دلیل تقاضای بالا جهت تمدید مهلت ثبت نام تا ۳۰ فروردین تمدید شد.

وی گفت: این مسابقات امسال به سه شکل تلفنی، مجازی و حضوری برگزار خواهد شد و همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: مسابقات امسال رشته‌های حفظ جز ۳۰، ترتیل، صوت و لحن ویژه آقایان، مداحی ویژه آقایان، اذان ویژه آقایان و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود.

وی گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات از ۱ تا ۴ اردیبهشت ماه و مرحله نهایی این مسابقات از تاریخ ۵ تا ۹ اردیبهشت ماه از بین راه یافتگان به بخش نهایی برگزارمی شود.

وی در آخر افزود: کلیه علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا ۳۰ فروردین ماه برای ثبت نام عدد ۶ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰پ پیامک کنند و یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن خانه کارگر www.ketabequran.ir مراجعه نمایند.

نظر شما