شناسهٔ خبر: 66099521 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

هنیه بر ادامه مذاکرات تبادل اسیران تاکید کرد

صاحب‌خبر -
هنیه بر ادامه مذاکرات تبادل اسیران تاکید کرد
خبرگزاری آریا - رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به رغم شهادت 6 نفر از اعضای خانواده‌اش در حمله جنایتکارانه روز گذشته رژیم صهیونیستی، بر ادامه مذاکرات تبادل اسیران تاکید کرد.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، در سخنانی تاکید کرد که مذاکرات بر اساس اصول ثابت جنبش حماس ادامه خواهد یافت. این اصول عبارتند از: اعلام آتش‌بس دائمی، عقب‌نشینی ارتش اشغالگر از باریکه غزه و بازگشت آوارگان بدون هیچ قید و شرط، وارد کردن کمک‌ها و بازسازی باریکه غزه و منعقد کردن یک توافق منطقی برای مبادله اسیران.
برخی منابع آگاه خبر دادند که جنبش حماس در پاسخ به میانجیگران، پایبندی خود به این خواسته‌ها و مطالبات را اعلام خواهد کرد و بالطبع پیشنهادات آمریکایی ـ مصری اخیر را رد خواهد کرد.
روز گذشته در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودروی حامل فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه در اردوگاه الشاطی در غزه، تمام 6 سرنشین این خودرو به شهادت رسیدند.
شبکه 12 تلویزیون رژیم اسرائیل تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یواف گالانت وزیر جنگ این رژیم از عملیات ترور فرزندان هنیه از قبل اطلاعی نداشتند و این عملیات قبل از اجرا، به اطلاع دستگاه سیاسی رژیم نرسیده بود.

نظر شما