شناسهٔ خبر: 66095244 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

اطلاعیه جدید فرماندهی انتظامی تهران درباره حجاب اطلاعیه جدید فرماندهی انتظامی تهران درباره حجاب

به گزارش شبکه شرق، فرماندهی انتظامی غرب و همچنین شرق استان تهران در خصوص حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کردند. فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و نیز فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک مردم مومن به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، اظهار کرد: «در

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، فرماندهی انتظامی غرب و همچنین شرق استان تهران در خصوص حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کردند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و نیز فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک مردم مومن به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، اظهار کرد: «در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳» در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.»

این اطلاعیه می‌افزاید: «به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه زنان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است، رعایت کنند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌نماید.

از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.»

آغاز اجرای طرح حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در تهران

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیرامون حجاب و عفاف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند.»

در این اطلاعیه آمده است:

«فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه» در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

به همین سبب، از همه شهروندان، به ویژه زنان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پرحرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است، رعایت کنند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.»

منبع: sharghdaily-925928

نظر شما