شناسهٔ خبر: 66092073 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

یکصد و هشتاد و هشتمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه

شهادت 122 فلسطینی طی 24 ساعت گذشته/ صهیونیست‌ها دو مسجد را هدف قرار دادند

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهد که طی 24 ساعت گذشته دهها نفر دیگر به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع نوار غزه، در یکصد و هشتاد و هشتمین روز پیاپی، همچنان ادامه دارد.

 

شهادت 122 فلسطینی در 24 ساعت گذشته

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد؛ طی 24 ساعت گذشته، 122 نفر از مردم این باریکه در اثر حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

 

درگیری‌های گسترده در مرکز غزه

بنابر اعلام منابع فلسطینی؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز، شمال و غرب اردوگاه «النصیرات» در مرکز غزه را بمباران کردند. هم‌چنین توپخانه ارتش این رژیم، شمال این اردوگاه و شهر «الزهراء» را گلوله‌باران کرد. خبرها از وقوع درگیری‌های شدید میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در مرکز غزه، شمال اردوگاه النصیرات و شهر الزهراء حکایت دارد.

 

اشغالگران صهیونیست دو مسجد را هدف قرار دادند

منابع خبری اعلام کردند؛ مسجد «ذو النورین» در غرب اردوگاه النصیرات هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت. هم‌چنین مسجد «معاذ بن جبل» هم در شمال این اردوگاه هدف هواپیماهای جنگی اشغالگران قرار گرفت. بنابر اعلام منابع میدانی؛ تانک‌ها و نفربرهای رژیم صهیونیستی تحرکاتی را از سمت خیابان «صلاح‌الدین» و «المغراقه» انجام دادند.

 

تاکید مسکو بر ضرورت توقف جنگ غزه

وزارت خارجه روسیه:

بر اهمیت آتش‎بس در غزه، تضمین دسترسی به مجروحان و نیازمندان و آزادی افراد بازداشت شده تاکید می‌کنیم.

یورش نظامیان صهیونیست به جنین

نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر العرقه در جنین یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند.

 

گفت‌وگوی معاون دبیر کل حزب الله با هنیه

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‎الله لبنان به نمایندگی از سید حسن نصر الله و مقامات حزب‌الله طی یک تماس تلفنی با اسماعیل هنیه گفت‌وگو کرده و شهادت شماری از اعضای خانواده‌اش را تبریک و تسلیت گفت.

شیخ نعیم قاسم ابراز امیدواری کرد که ثمره این جان‌فشانی‌ها پیروزی مردم غزه و مقاومت و کل فلسطین و امت باشد.

 

جهاد اسلامی شهادت فرزندان هنیه را تبریک و تسلیت گفت

جنبش جهاد اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله مظامیان صهیونیست به غزه، تاکید کرد که هدف قرار دادن رهبران مقاومت و فرزندان آن‌ها تنها عزم ملت و مقاومت را جزم‌تر کرده و آن‌ها را به حقوق خود پایبندتر و به دنبال مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران و واداشتن دشمن به توقف نسل‌کشی علیه ملت فلسطین مصمم‌تر خواهد کرد.

این بیانیه افزود: آنچه رهبران مقاومت از خون خود و فرزندان و خانواده‌هایشان تقدیم کردند، تنها بخشی از جان‌فشانی بزرگ ملت فلسطین و تاکیدی بر این مسئله است که مقاومت از فدا کردن رهبران و فرزندان خود در راه دفاع از این ملت دریغ نخواهد کرد.

 

درگیری شدید مقاومت با نیروهای اشغالگر در شهر الزهرا

منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نیروهای اشغالگر صهیونیست در شهر الزهرا در شمال النصیرات در مرکز نوار غزه خبر می‌دهند.

 

ادامه حملات رژیم صهیونیستی در خان‌یونس و رفح

نظامیان رژیم صهیونیستی حملات خود را در شهر خان‌یونس و رفح در جنوب نوار غزه ادامه می دهند.

 

شهرک‌نشینان یک خودرو را در نابلس به آتش کشیدند

شهرک‌نشینان صهیونیست یک خودرو را در اللبن الشرقیه در جنوب نابلس و دیگری را در المغیر در شرق رام‌الله به آتش کشیدند.

 

 

در حال تکمیل...

نظر شما