شناسهٔ خبر: 66059568 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هشدار شهردار اشدود: مردم آماده قطع گسترده برق باشند

شهردار اشدود اشغالی از مردم این شهر خواست خود را برای احتمال قطع طولانی مدت برق در این شهر آماده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی یحیئیل لسری شهردار اشدود در پیامی که امروز دوشنبه اعلام شد، اعلام کرد در شرایط امنیتی که این شهر با آن مواجه است، دستور العملی را برای آمادگی برای شرایط غیر مترقبه صادر کرده است.

او در این رابطه اعتراف کرد، این دستور العمل بخشی از آماده سازی برای گسترش جنگ چند جبهه‌ای است و در راستای اعلامیه اخیر فرمانده جبهه داخلی است که از مردم خواسته بود خود را برای این شرایط آماده کنند.

او در عین حال مدعی شد که در حال حاضر هشدار مشخصی در این رابطه وجود ندارد و نباید سخنان او را به عنوان هشدار نسبت به بدتر شدن اوضاع امنیتی تلقی کرد، اما به هر شکل در راستای هماهنگی با فرماندهی جبهه داخلی و نیروهای امنیتی و نظامی است که اطلاعاتی فراتر از اطلاعاتی که ما در اختیار داشته و در رسانه‌ها منتشر شده در اختیار دارند.

او در عین حال خاطر نشان کرد، در راستای همین نگرانی‌ها نهادهای مختلف شهر اشدود سناریوهای مختلفی از تهاجم موشکی را مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد آمادگی فوری و آنی برای گشودن پناهگاه‌های متعلق به شهرداری صورت بگیرد، هوشیاری کارمندان شهرداری و شرکت‌های وابسته افزایش یافته و شهر برای شرایط بحرانی آماده شود.

او تاکید کرد، نظر به اینکه نیروگاه تولید برق شهر از اولین اهداف حملات موشکی خواهد بود، احتمال قطع برق برای چند روز هم در شهر وجود دارد که می‌تواند تاثیر بسزایی را بر زندگی روزمره مردم داشته باشد.

به گفته شهردار اشدود، از یخچال و دیگر وسایل برقی که دیگر قابلیت کار کردن ندارند تا تامین آب برای طبقات بالایی ساختمان‌های بلند مرتبه و آسانسور و دستگاه‌های ارتباط همچون تلویزیون و حتی اینترنت و از همه مهم تری سامانه امداد رسانی و نجات بیماران تنفسی که از تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند همگی تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما