شناسهٔ خبر: 66057524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فرار آبادان از قعر با فراز؛

صنعت نفت ۲ - سپاهان ۱: وداع مورایس با قهرمانی

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیروزی مهمی مقابل سپاهان به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در یک بازی حساس خانگی در هفته بیست و دوم لیگ برتر به پیروزی مهمی مقابل سپاهان دست پیدا کرد و با این 3 امتیاز یک رتبه در جدول صعود کرد و نساجی در انتهای جدول قرار گرفت.

ویدئو: 329349

بازی خوب بازیکنان نفت در نیمه نخست دو گل در 30 دقیقه ابتدایی به ثمر رساندند و در ادامه مسابقه شهریار مغانلو یکی از گل‌ها را جبران کرد و بازی در حساس‌ترین شرایط خود به نیمه نخست رسید.

سپاهانی‌ها در نیمه دوم فشار زیادی را روی دروازه نفت ایجاد کردند و بازیکنان نفت با دفاع منطقی بیشتر حملات این تیم را دفع کردند و اجازه گلزنی به بازیکنان سپاهان ندادند.

صنعت نفت آبادان در ادامه مسابقه و در دقیقه 84 ده نفره شد، اما همین موضوع هم تاثیری روی نتیجه نداشت و در نهایت دو بر یک پیروز شدند.

بازیکنان و هواداران صنعت نفت در پایان مسابقه خوشحالی قابل توجهی انجام دادند و جشن بزرگی را در ورزشگاه برگزار کردند.

2008732

با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش‌ سه باشید.

نفت آبادانترکیب صنعت‌نفت

پیام پارسا، عرفان قهرمانی، میثم تهیدست، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی (علی یوسف -62)، مصطفی احمدی (رحیم آلبوغبیش -46)، فرشاد محمدی‌مهر، امیرمحمد پناهی، بوباکار تراوالی (حسین سنگرگیر -80)، حسین شنانی (امانی نژاد -55) و یوسف کی‌شمس (محمدصادق بارانی -62)
سرمربی: فراز کمالوند

سپاهانترکیب سپاهان  

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر (سیاوش یزدانی - 30)، امید نورافکن، رامین رضاییان (محمدجواد حسین‌نژاد -65)، محمد کریمی، برایان دابو، رضا اسدی، کاوه رضایی (عباس عیسی -83)، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو (علی اصغر اعرابی -65)
سرمربی: ژوزه مورایس

کارت زرداخطار:

سپاهان: فرشاد احمدزاده (3+45) - سیاوش یزدانی (63) - امید نورافکن (90) - محمد کریمی (2+90)

صنعت نفت: مصطفی نائیج پور (68) - پیام پارسا (75) - رحیم آلبوغبیش (4+90)

کارت زرد و قرمز اخراج:

صنعت نفت: مصطفی نائیج پور (84)

توپ گل شرح گل:

صنعت نفت آبادان (1-0): ضربه کی‌شمس از پشت محوطه جریمه زده شد و با دفع ناقص نیما میرزازاد موقعیت برای بوباکار و گلزنی فراهم شد که او از ریباند به بهترین شکل استفاده کرد و گل اول را در دقیقه 8 ثبت با یک بغل پای هوشمندانه رقم زد.

ویدئو: 329330

صنعت نفت آبادان (۲-۰): در دقیقه ۲۵ محمد دانشگر و یوسف کی‌شمس، مهاجم صنعت نفت، وارد یک دوئل شدند که پس از زمین خوردن مدافع سپاهان کی‌شمس در موقعیت تک به تک با نیما میرزاد قرار گرفت و با یک بغل پای دقیق برای دومین بار دروازه میرزازاد را فرو ریخت.

ویدئو: 329334

سپاهان (۲-۱): در دقیقه ۳۲ و در حالی که سپاهانی‌ها پس از شوکی که با دریافت دو گل به آنها وارد شده بود در حال حمله بودند و شهریار مغانلو توانست روی پاس کاوه رضایی در پشت محوطه جریمه نهایت استفاده را ببرد و با یک شوت پای چپ گل یازدهم خود را به ثمر رساند.

ویدئو: 329335

کرنومتردقایق حساس:

دقیقه 13: ضربه امیرمحمد پناهی با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 14: ارسال میلاد زکی‌پور از دهانه دروازه با شکل عجیبی با ضربه نامناسب رضا اسدی به اوت رفت.

دقیقه 24: شوت امید نورافکن از روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله ۳۵ متری با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۶: شوت رامین رضاییان پس از برخورد به بازیکن صنعت نفت راهی کرنر شد. سپاهان در این صحنه به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند و معتقد بودند توپ به دستان بازیکن صنعت نفت برخورد کرده است.

دقیقه ۳۹: ضربه رضا اسدی روی پاس کاوه رضایی به تیرک دوم به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 40: ضربه رضا اسدی روی اشتباه مسلح مدافع صنعت نفت آبادان با واکنش فوق العاده پیام پارسا راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۵: شوت برایان دابو از زاویه بسته به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 3+45: ارسال میلاد زکی‌پور با ضربه سر کاوه رضایی به شکلی کاملاً آرام و بدون زهر در دستان پارسا قرار گرفت.

2008784

دقیقه 56: رامین رضاییان نفوذ خوبی روی دروازه صنعت داشت و ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 86: عرفان قهرمانی، مدافع صنعت نفت آبادان، با تکل فوق‌العاده توپ را از دهانه دروازه بیرون کشید.

دقیقه 90: ضربه فرشاد محمدی‌مهر به شکلی خطرناک از کناره دروازه سپاهان به بیرون رفت.

حاشیه:

بولت سپاهانسپاهان در این مسابقه پیام نیازمند، رضا شکاری و آریا یوسفی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

بولت سپاهانژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، به دلیل دریافت دو کارت زرد در مصاف با تراکتور و گل گهر از حضور روی نیمکت در این مسابقه محروم است.

بولت سپاهاندیدار رفت دو تیم یکی از جذاب‌ترین و خوفناک‌ترین نمایش‌های سپاهان با مورایس بود که با پیروزی چهار بر یک در ورزشگاه نقش جهان تمام شد. آل‌کثیر مهاجم سپاهان در این مسابقه دبل کرد.

بولت سپاهانحضور قابل توجه هواداران سپاهان در ابتدا با توجه به رنگ مشابه پیراهن آنها باعث اشتباه شده بود و تصور می‌شد آنها هوادار آبادانی هستند، اما در ادامه مشخص شد که آنها اصفهانی هستند و هر چه به دقایق شروع بازی نزدیک تر شدیم، تعداد هواداران آبادانی بیشتر شد.

بولت سپاهاننزدیک به 5 هزار نفر این مسابقه را در ورزشگاه تختی از نزدیک می‌بینند.

بولت سپاهانهواداران دو تیم سپاهان و صنعت نفت در استادیوم در اقدامی زیبا به تشویق یکدیگر و تیم‌هایشان پرداختند. 
بولت سپاهانرامین رضائیان پیش از شروع بازی به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

بولت سپاهانهواداران نفت آبادان استقبال ویژه ای از سپاهانی‌ها و اتوبوس این تیم داشتند. در این بین استقبال از رضائیان، اسدی و رضایی بیشتر از سایر بازیکنان بود.

بولت سپاهانهواداران آبادانی با توجه به تغییرات امیدواری زیادی به تیمشان پیدا کرده‌اند. آنها به شدت در طول مسابقه در حال تشویق کمالوند و همین‌طور بازیکنانشان هستند.

بولت سپاهانفراز کمالوند اولین حضورش را روی نیمکت نفت آبادان تجربه می‌کند و از جایگاه‌های مختلف استادیوم نامش شنیده می‌شود.

بولت سپاهانسنگربان دوم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل اعتراض به تصمیم داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

بولت سپاهانبا توجه به خروج سیاوش یزدانی از ترکیب اصلی سپاهان این برایان دابو است که در کنار دانشگر در قلب خط دفاعی این تیم بازی می‌کند.

بولت سپاهاندر حالی که مسابقه به دقیقه ۴۰ رسیده است، محمد دانشگر با آمبولانس برای درمان و مداوا به بیمارستان انتقال داده شد.

2008706

بولت سپاهاندر وقت‌های اضافه و در ثانیه‌های پایانی نیمه اول سر به سر شدن برایان دابو با مصطفی احمدی سبب شد که هر دو بازیکن روی زمین بیفتند. در این بین وضعیت مصطفی احمدی بسیار وخیم بود و بلافاصله آمبولانس برای انتقال او به بیمارستان وارد زمین شد. در همین حین داور هم سوت پایان نیمه را به صدا درآورد که تا تیم پزشکی به مداوای دابو و احمدی بپردازد.

ویدئو: 329343

بولت سپاهانتراوالی، ستاره تیم صنعت در نیمه نخست، به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و این اتفاق تلخی برای کادرفنی نفت بود.

نظر شما