شناسهٔ خبر: 66056601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی ری خبر داد؛

دستگیری سارق سابقه دار تجهیزات صنعتی در محدوده شهر «قلعه نو»

ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری سارق سابقه دار در محدوده شهر قلعه نو خبر داد و گفت: تجهیزات صنعتی مسروقه به مبلغ حدودی چهار میلیارد ریال از متهم کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرحانی عصر دوشنبه از دستگیری سارق سابقه دار در شهر «قلعه نو» خبر داد و اظهار کرد: چندی پیش با وقوع یک فقره سرقت از کارگاه در محدوده قلعه نو و طرح شکایت از سوی شهروند، موضوع در دستور کار مأموران تجسس کلانتری ۲۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: عوامل عملیات کلانتری حین گشت زنی و پوشش انتظامی سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو پراید را در نزدیکی کارگاه‌های صنعتی مشاهده که به محض صدور دستور ایست، راننده متواری شده و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

فرمانده انتظامی ری عنوان کرد: پس از طی مسافتی خودرو متوقف و راننده دستگیر و در بازرسی از خودروی وی چندین تجهیزات کارهای صنعتی کشف شد.

طرحانی گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری مخفیگاه وی شناسایی و پس از اعزام مأموران به محل تعدادی تجهیزات صنعتی دیگر نیز در آن مخفیگاه کشف شد.

وی یادآور شد: تاکنون چهار مالباخته به کلانتری مراجعه و سارق را شناسایی کردند که متهم جهت بررسی دیگر ابعاد پرونده و تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان ری منتقل شد.

نظر شما