شناسهٔ خبر: 66056293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نوع دوستي بيش از 15 ميليارد ريالي نيکوکاران و خيرين در جشن گلريزان نيشابور

صاحب‌خبر -
نوع دوستي بيش از  15 ميليارد ريالي نيکوکاران و خيرين در جشن گلريزان نيشابور

خبرگزاری آریا- جشن گلریزان، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به خانواده های زندانیان نیازمند شهرستان با شرکت مسئولین ادارات و نهادهای دولتی و خیرین نیک اندیش شهرستان و تعدادی از هنرمندان،ورزشکاران  و مجریان صدا و سیما در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان  شهرستان نیشابور اظهار کرد: طی یک سال گذشته به همت خیرین، مددکاری زندان، ستاد دیه، انجمن حمایت و تخفیف از شاکیان، 152 زندانی جرایم غیرعمد نیشابوری با مبلغ 28 میلیارد تومان آزاد شده و در حال حاضر 80 زندانی جرایم غیرعمد نیشابوری در انتظار دستهای سخاوتمند و دل‌های مهربان خیرین هستند.


محمدباقر واعظی، افزود: در ادامه این مراسم از پیراهن تیم ملی امین رشیدلمیر، پهلوان و اسطوره کشتی شهرستان در مسابقات جهانی و نیز بازوبند پهلوانی در مسابقات کشوری رونمایی و به مزایده فروش گذاشته شد که توسط دو تن از نیکوکاران شهرستان خریداری، که عواید آن صرف آزادسازی زندانیان شهرستان خواهد شد.


مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان  شهرستان نیشابور  تصریح  کرد: این مراسم و با حضور مسئولین شهرستان از نیکوکاران و خیرین با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر تجلیل گردیده و مبلغ 15 میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال از سوی خیرین در قالب وجه نقد و برگه های تعهد به آزادی زندانیان غیرعمد و کمک به خانواده زندانیان نیازمند اختصاص یافت.

گفتنی است دادستان شهرستان، بهمن دان، هنرپیشه سینما و تلویزیون، هادی عامل، گزارشگر و کارشناس کشتی و امین رشیدلمیر استاد دانشگاه و پهلوان کشور سخنرانان بعدی جلسه بوده و در خصوص آثار و برکات سنت حسنه کمک به آزادی زندانیان به ایراد سخن پرداختند.

نظر شما