شناسهٔ خبر: 66042936 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بی‌دقت‌ترین مهاجمان دنیا در لیورپول

آمار فضایی و دیوانه‌کننده: 62 شوت و یک گل

لیورپول در دو بازی رفت و برگشت در لیگ برتر مقابل منچستر یونایتد، رکورد جالب و عجیبی را ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در ورزشگاه الدترافورد با نتیجه ۲-۲ مقابل منچستر یونایتد متوقف شد. قرمزها در نیمه اول این بازی موقعیت‌های بی‌شماری داشتند اما در کمال ناباوری فقط موفق به زدن یک گل شدند. زننده این گل لوئیز دیاز بود که در دقیقه ۲۳ روی پاس داروین نونیز دروازه آندره اونانا را باز کرد.

در نیمه دوم شرایط زیر و رو شد. یونایتد که برخلاف لیورپول در نیمه اول ضعیف ظاهر شده بود، در ۴۵ دقیقه دوم با گل‌های تماشایی برونو فرناندز و کوبی ماینو تیم یورگن کلوپ را وارد دردسر بزرگی کرد. با این حال موقعیت‌سوزی‌های پسران کلوپ ادامه داشت و آنها فقط موفق شدند بازی را آن هم با کمک یک ضربه پنالتی به تساوی بکشانند.

پس از بازی یورگن کلوپ تأکید کرد که آنها «باید» این بازی را می‌بردند. او از اینکه شاگردانش در نیمه اول گل‌های بیشتری به ثمر نرساندند ابراز ناامیدی و همچنین خاطرنشان کرد که دومینیک سوبوسلای روی موقعیت فوق‌العاده‌ای که به‌دست آورد باید گل می‌زد اما مهار عالی آندره اونانا مانع از این اتفاق شد.

2008503

سیوهای اونانا، بی‌دقتی بازیکنان و بدشانسی، هر عاملی که بیشترین نقش را داشته باشد، باعث شد که لیورپول به رکورد عجیبی برسد. آنها در بازی رفت در آنفیلد که با تساوی بدون گل خاتمه یافت ۳۴ شوت روانه دروازه شیاطین سرخ کردند و امروز نیز آمار ۲۸ شوت را به ثبت رساندند. از فصل ۰۴-۲۰۰۳ این بیشترین شوت از سوی یک تیم در دو بازی رفت و برگشت مقابل حریفش است.

۶۲ شوت و دو گل. دو تساوی در آنفیلد و الدترافورد که لیورپول را در کورس قهرمانی عقب انداخته است و قطعا در صورت عدم کسب قهرمانی در پایان فصل، این دو دیدار تبدیل به حسرتی بزرگ برای قرمزها خواهد شد.

نظر شما