شناسهٔ خبر: 66040194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به کورس قهرمانی فکر نمی‌کنیم؛

سیدجلال: اخراج اوسمار اشتباه داور بود

سیدجلال حسینی می‌گوید اوسمار در صحنه اخراجش به ورود کادر حریف به زمین اعتراض داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، مربی پرسپولیس، با توجه به اخراج اوسمار به نشست خبری رفت و در ابتدا گفت: بازی خیلی خوبی بود. بچه‌های ما خیلی با شجاعت بازی کردند. تلاش کردند‌. انتظار داشتیم چمن کوتاه‌تر باشد، اما بلندی چمن بچه‌ها را خسته کرد. توانستیم یک برد خیلی خوب و سه امتیاز به دست آوریم که می‌تواند در ادامه راه به ما کمک بکند. از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که اینجا هم تنهایمان نگذاشتند.

سیدجلال راجع به اخراج اوسمار گفت: آقای اوسمار به خاطر بازیکن حریف کارت گرفت. دو تا از مربی‌های آنها داخل زمین رفتند و داور ندید. اوسمار رفت این را بگوید که یک اخراج اشتباه و بدموقع اتفاق افتاد. داور اشتباه کرد.

او در مورد صحنه مشکوک به پنالتی روی عالیشاه گفت: کارشناس‌ها می‌توانند بهتر نظر بدهند ولی من فکر می‌کنم آن صحنه هم پنالتی بود.

ویدئو: 329240

او ادامه داد: این تعطیلات کار را سخت کرده بود و بچه‌هایمان تیم ملی بودند. در سیرجان مقابل گل گهر همه تیم‌ها بازی سنگینی دارند. بازیکنان ما با شجاعت بازی کردند. هم در دفاع هم حمله خوب کار کردیم.

مربی پرسپولیس در مورد غیبت بیرانوند گفت: علی جایش خالی بود و همیشه تاثیرگذار است اما الان همه بچه‌ها در یک سطح خوب تمرین می‌کنند تا به تیم کمک کنند.

سیدجلال در مورد داغ شدن کورس قهرمانی گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هم در لیگ و هم حذفی بازی‌های سختی داریم و اصلا فکر نمی‌کنیم که آینده قرار است چی بشود. این بازی‌مان سخت بود و تمام شد و به فکر بازی آینده هستیم.

نظر شما