شناسهٔ خبر: 66039980 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

پرسپولیس با یک گل خارجی به یکقدمی صدر رسید

مهمان سرخپوش تهرانی در روزی که سرمربی برزیلی از کنار زمین اخراج شد، موفق شدند با سوپرگل اوستون اورونوف به بردی مهم برسند. پرسپولیس با این نتیجه 46 امتیازی شد و به یک امتیازی استقلال در صدر جدول رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل تابناک ، ازپرسپولیس در بازی حساس خارج از خانه، گل‌گهر سیرجان را شکست داد و به یک امتیازی استقلال رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید.

ترکیب گل‌گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا آرتا، بهنام برزای، مهدی تیکدری (74 - مهدی ممی‌زاده)، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمد زنده‌روح (69 - علیرضا کوشکی)، قائم اسلامی‌خواه (79 - عباس شرفی) و اریک بانیاما.

سرمربی: اوزونیدیس

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، امید عالیشاه (88 - سینا اسدبیگی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (65 - محمد خدابنده‌لو)، مهدی ترابی (65 - سعید صادقی)، اوستون ارونوف (88 - میلاد سورگی) و عیسی آل‌کثیر (79 - وحید امیری)

سرمربی: اوسمار ویرا

اوستون ارونوف ستاره ازبکستانی سرخپوشان، تک گل این بازی را در دقیقه 28 به زیبایی و با یک شوت تماشایی از گوشه محوطه جریمه برای پرسپولیس وارد دروازه اخباری کرد تا شاگردان اوسمار برزیلی از توقف روز گذشته استقلال مقابل مس رفسنجان نهایت استفاده را ببرند و اختلاف خود با آبی‌ها را در صدر جدول به یک امتیاز کاهش دهند. پرسپولیس با این برد خارج از خانه 46 امتیازی شد.

در این بازی بهنام برزای مامور مهار ارونوف بود که کار بسیار سختی داشت و زوج ترابی در کنار این مهاجم ازبک کار را برای حریفان پرسپولیس دشوار کرده است. ارونوف اگر باهوش تر بود در این مسابقه هت تریک می‌کرد اما بارها مقابل دروازه میزبان ضربات آخر را خوب نزد.

مالکیت توپ در اکثر دقایق بازی در اختیار پرسپولیس بود و گل‌گهر با وجود میزبانی و غیبت بیرانوند، نتوانست گلر جوان قرمزپوشان را بیش از یکی دو بار به زحمت بیندازد.

اخراج اوسمار توسط موعود بنیادی‌فر باعث تعجب همه شد. سرمربی آرام سرخ‌ها که بابت ورود بی اجازه کادر پزشکی گل گهر اعتراض کرده بود توسط داور اخراج شد تا اولین کارت قرمزش را در قامت سرمربی پرسپولیس تجربه کند.

برچسب‌ها:

نظر شما