شناسهٔ خبر: 66031333 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار تهران اعلام شد

تحریریه جهان صنعت نیوز

امروز در بازار گوشت و دام ایران، قیمت مرغ بالا رفت و هر کیلو نسبت به روز پیش، 81,091 تومان خرید و فروش شد که رشد 91 تومانی داشته است. قیمت گوشت منجمد هم بدون تغییر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس کشاورزی جهان صنعت نیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳، شاهد روند صعودی قیمت مرغ زنده و همچنین ثبات سایر قیمت ها نسبت به روز گذشته است.

امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت. ۸۱,۰۹۱ تومان خرید و فروش شد که رشد ۹۱ تومانی داشته است.

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد رشد قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است. هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶,۶۲۵ تومان معامله شد تا رشد ۷۲ تومانی را تجربه کرده باشد.

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۲۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد. کیلویی ۱۰۱ هزار تومان معامله شد.

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روزهای اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

اقتصادنیوز

نظر شما