شناسهٔ خبر: 66027665 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

شکار پهپاد پیشرفته اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان/ ویدئو

حزب الله لبنان پهپاد پیشرفته اسرائیلی «هرمس ۴۵۰» را سرنگون کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای این گروه موفق شده‌اند پهپاد اسرائیل را بر فراز لبنان سرنگون کنند.

حزب‌الله لبنان شنبه شب، با صدور بیانیه‌ای خبر داد که موفق شده است یک پهپاد اسرائیلی را بر فراز اراضی لبنان سرنگون کند.

شبکه خبری «المیادین» به نقل از حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این پهپاد از نوع هرمز ۴۵۰ بوده که بر فراز آسمان لبنان سرنگون شده است.

جنبش حزب‌الله تصریح کرد که این پهپاد از نوع هرمس ۴۵۰ است. این یک پهپاد چندمنظوره تاکتیکی، سایز متوسط است که جهت پروازهای طولانی اسرائیل طراحی و توسعه یافته‌است. عملیات‌های شناسایی، پایش و مراقبت از ماموریت‌های اصلی این پهپاد است.

ساعاتی پیش نیز، حزب الله اعلام کرد: «پایگاه «الجرداح» را با موشک «برکان» هدف قرار دادیم که موشک مستقیماً به هدف برخورد کرده است.»

حزب الله همچنین افزود: «با یک پهپاد سیستم پخش پارازیت برای مختل کردن پهپاد را در پایگاه «العاصی» دیگر پایگاه اسرائیل هدف قرار دادیم که این پهپاد نیز مستقیماً به هدف اصابت کرد.»

واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به ساقط شدن پهپاد «هرمس ۴۵۰» اسرائیل

دستاورد حزب‌الله لبنان در ساقط کردن یک فروند پهپاد از نوع «هرمس ۴۵۰» باعث شده رسانه‌های اسرائیلی به آن واکنش نشان دهند.

«المیادین» به نقل از رسانه‌های عبری‌زبان گزارش داد که حزب‌الله لبنان ویدئوهای ساقط کردن این پهپاد اسرائیلی را منتشر کرده است و اگر این ویدئوها دقیق و درست باشد، یک دستاورد برای حزب الله به شمار می‌رود.

حزب‌الله لبنان شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت موفق شدند پهپاد جنگی دشمن صهیونیستی را بر فراز لبنان سرنگون کنند.

شبکه خبری المیادین شنبه شب به نقل از حزب الله لبنان اعلام کرد که این پهپاد از نوع هرمس ۴۵۰ بوده که بر فراز آسمان لبنان سرنگون شده است.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان چندین پهپاد متعلق به ارتش اسرائیل از جمله پهپادهای هرمس را ساقط کرده بودند که باعث بهت و حیرت محافل رسانه‌ای اسرائیل شده بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها:

نظر شما