شناسهٔ خبر: 66025786 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

قدرداني معاون شهردار تهران از زحمات کارگران خدمات شهري؛ نظري: آرامش شهر مديون شب‌نخوابي‌هاي پاکبانان است

صاحب‌خبر -
قدرداني معاون شهردار تهران از زحمات کارگران خدمات شهري؛ نظري: آرامش شهر مديون شب‌نخوابي‌هاي پاکبانان است
خبرگزاری آریا - معاون شهردار تهران گفت: وقتی شهر قرار باشد در شأن مردم باشد، بسیار از تلاشگران باید شب را بیدار باشند.

به گزارش خبرگزاری آریا ؛ آیین تجلیل از خادمان غدیر با حضور، علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران،محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسئولان و مدیران شهری برگزار شد.
حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: امروز در خدمت همکاران محترم پاکبان و کارگران فضای سبز از همه مناطق شهرداری تهران هستیم. 
وی با اشاره به زحمات پاکبانان در برگزاری باشکوه جشن غدیر سال گذشته، اظهار داشت: شبی که مراسم عید غدیر برگزار شد، یکی از اعضای دفتر رهبر انقلاب توییتی منتشر کردند که وقتی ساعت 2 شب از خیابان عبور می‌کردم، فکر نمی‌کردم صبح شهر تمیز باشد. و این نظافت مدیون عزیزان پاکبان بود.
معاون شهردار تهران ادامه داد: پیامبر فرمودند من به دستان کارگر بوسه میزنم و من بوسه زدن به دستان کارگران را افتخار و عبادت می‌دانم. وقتی شهر قرار باشد در شأن مردم باشد، بسیار از تلاشگران باید شب را بیدار باشند. بعضی با تلاش، بعضی با فکر و ذهن. پاکبانان با تلاششان شهر را تمیز و زنده نگه می‌دارند. پاکبانان کار خود را با عشق و علاقه راسخ انجام می‌دهند. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: 50 درصد پاکبان‌های استان تهران در شهر تهران مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام/

نظر شما