شناسهٔ خبر: 66023013 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

سرمربی سابق تیم ملی والیبال بعد از مدت‌ها سکوتش را شکست

سرمربی سابق تیم ملی والیبال بعد از مدت‌ها سکوتش را شکست و مدعی شد دوری برخی از چهره‌های مطرح والیبال ایران از تیم ملی به درخواست ریاست وقت فدراسیون یعنی محمدرضا داورزنی بوده است.

صاحب‌خبر -

سرمربی سابق تیم ملی والیبال بعد از مدت‌ها سکوتش را شکست و مدعی شد دوری برخی از چهره‌های مطرح والیبال ایران از تیم ملی به درخواست ریاست وقت فدراسیون یعنی محمدرضا داورزنی بوده است.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در فینال لیگ برتر والیبال مقابل شهداب یزد به پیروزی رسید و قهرمان شد. در پایان این رقابت‌ها بهروز عطایی سرمربی فولاد و سرمربی سابق تیم ملی سکوتش را شکست. و مسائلی را در مورد تیم ملی مطرح کرد.

عطایی ابتدا در مورد قهرمانی تیم خود در لیگ برتر گفت: قهرمان شدن ابزار خودش را می‌خواهد. ما در ورزش یک اصل داریم که هیچوقت یک تیم معمولی قهرمان نمی‌شود بلکه قهرمانان در تمام این سال‌ها تیم‌های بسیار قدرتمندی بوده‌اند اما تیم‌های قدرتمندی زیادی هم بوده‌اند که قهرمان نشده‌اند. ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم و نیاز داشتیم تیمی قدرتمند داشته باشیم.

او در ادامه گفت: تیم خیلی خوبی داشتیم. البته رقبای خیلی خوبی هم داشتیم. تیم شهداب پنج بازیکن خوب داشت اینگونه نبود که تفاوت زیادی بین مان وجود داشته باشد. اما ثبات ما در لیگ بسیار با اهمیت بود. ما در ۳۶ بازی برنده شدیم که عملکردی فوق‌العاده بود. در پلی‌آف هم همه مسابقات را در دو بازی تمام کردیم.

او ادامه داد: در مجموع از بچه هایم راضی هستم. باشگاه و مجموعه خوبی داشتیم و کنار هم تلاش کردیم. از باشگاه خوب و قابل احترام شهداب هم تشکر می‌کنم اما به هر حال ورزش همین است.

عطایی در مورد انتخاب پائز به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: نظر خیلی خاصی ندارم. به هر حال تغییراتی حاصل شده است. بعد از المپیک من به عنوان سرمربی تیم ملی مجری سیاست‌های فدراسیون بودم. اگر بعدا گفتند از همه ابزارها استفاده نشد حرف ۱۰۰ درصد اشتباهی است، شخص ریاست فدراسیون اراده‌اش بر این بود که یکسری از بازیکنانی که در گذشته در تیم ملی حضور داشتند، نباشند اما بعدا برایم عجیب بود که معتقد به چیز دیگری بودند.

او ادامه داد: حالا خیلی مهم نیست. در مجموع مربی تیم ملی می‌تواند از همه ابزارها استفاده کند. امیدوارم اشتباهاتی که در گذشته افتاد دیگر نیفتد و تیم ملی بتواند عملکرد قابل قبولی در لیگ ملت‌ها داشته باشد. کار سختی برای صعود به المپیک داریم اما می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم. آرزو می‌کنم والیبال ما اعتباری که داشت و دارد را حفظ کند./ایسنا

نظر شما