شناسهٔ خبر: 66002451 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حردانی برای رقابت با ملی‌پوشان آماده می‌شود:

1403 سال خاص فول‌بک استقلال!

حردانی سال 1403 را با اهداف خاص و انگیزه‌های کافی آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، صالح حردانی در سالی که گذشت عملکرد خوبی داشت و در پست‌های مختلف برای استقلال به میدان رفت و نمایش قابل قبولی ارائه کرد، به تیم ملی دعوت شد و فیکس استقلال شد و در سال جدید اهداف خود را جدی‌تر از قبل دنبال می‌کند.

حردانی در چهار هفته ابتدایی لیگ در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و کوین یامگا در خط حمله استقلال به میدان رفت و در بازی اول مقابل صنعت نفت موفق به گلزنی شد و با توجه به عملکرد خوبی که در بازی دوستانه مقابل آنگولا به عنوان بازیکن جانشین برای تیم ملی به میدان رفت اما پس از تعطیلاتی که به دلیل بازی تیم ملی ایجاد شد و انتقال یامگا به پست فول بک راست به میدان رفت از هفته پنجم تا یازدهم به عنوان بازیکن جانشین برای استقلال به میدان رفت.

حردانی از هفته دوازدهم تا پایان نیم فصل در پست دفاع وسط برای استقلال بازی کرد و عملکردی فراتر از حد انتظار به نمایش گذاشت و عصای دست نکونام در غیاب مرادمند و سلیمی بود و دربی پایتخت را هم با عملکرد مناسبی پشت سر گذاشت.

مصدومیت یامگا در نیم فصل باعث شد تا او به مهره‌ای قابل اطمینان و غیر قابل جانشین تبدیل شود و با عملکرد خوبی که داشت مجدد پیراهن تیم ملی را بر تن کند و برای ایران در بازی مقابل ترکمنستان هم به میدان برود و در غیاب صادق محرمی به یکی از ملی‌پوشان مدنظر امیر قلعه نویی تبدیل شود.

حردانی در بازی فردا مقابل مس رفسنجان یکی از مهره‌های کلیدی استقلال خواهد بود و برای اثبات شایستگی‌های خود به کادرفنی تیم ملی و استقلال و همچنین حفظ روند رو به رشد خود به درخشش در این مسابقه نیاز دارد و با انگیزه‌های خاص به میدان می‌رود.

نظر شما