شناسهٔ خبر: 65996598 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آغاز رسمي راهپيمايي روز قدس در سراسر کشور

صاحب‌خبر -
آغاز رسمي راهپيمايي روز قدس در سراسر کشور
خبرگزاری آریا - مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» در سراسر کشور آغاز شد.

العالم - ایران / سیاسی
رمضان شریف، رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس روز چهارشنبه در نشستی خبری با بیان این که در بیش از 2000 نقطه در سراسر کشور، مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: امسال به معنای واقعی، روز جهانی قدس، جهانی است و این به برکت استقامت و تدبیر جریان مقاومت و مردم فلسطین است.
وی با اشاره به وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی و عدم موفقیت این رژیم در پیشبرد اهداف خود در طول 6 ماه گذشته تصریح کرد: وضعیت این رژیم به شرایط قبل از عملیات طوفان الاقصی بازنخواهد گشت.
رمضان شریف همچنین بیان کرد: در مراسم روز قدس در تهران، مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه برگزار می‌شود و پیکر این شهدا بعد از تشییع در تهران، به زادگاهشان برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود.
وی با بیان این که مراسم تشییع و خاکسپاری شهید زاهدی روز شنبه در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: سخنران اصلی مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.
رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با ارائه توضیحاتی در مورد راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس صبح جمعه در سراسر کشور از مساجد اصلی و میدان‌های اصلی شهرها، بخش‌ها و روستاهای کشور به سمت میعادگاه نماز جمعه برگزار می‌شود.
شعار راهپیمایی روز قدس سال جاری «روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است.

نظر شما