شناسهٔ خبر: 65993347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بازديد معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان از اردوي تيم ملي بسکتبال با ويلچر

صاحب‌خبر -
بازديد معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان از اردوي تيم ملي بسکتبال با ويلچر
خبرگزاری آریا - اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان حضور پیدا کردند.

به‌ گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون امروز پنجشنبه شانزدهم فروردین ماه با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند.
میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران بیان کرد: از زحمات شما ملی پوشان و کادرفنی تشکر می کنم. همچنین از اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم که حمایت کردند تا این سالن برای تمرین ملی پوشان آماده شود‌.
وی ادامه داد: تمام این تلاش ها برای افتخار آفرینی شما است و پیروزی های شما علاوه بر ملت شریف ایران عزیز اسلامی باعث خوشحالی مسلمانان جهان می شود. شما ملی پوشان با اخلاص و همه وجود برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنید که بسیار ارزشمند است و ما هم برای موفقیت شما دعا می کنیم و امیدوارم که در پارالمپیک پاریس هم روی سکو باشید و به طور حتم با این اراده و تلاشتان دور از دسترس نیست.
دستیار سرمربی تیم ملی در این بازدید بیان کرد: خوشبختانه با حمایت هاشمی وزیر ورزش و جوانان و اسبقیان معاون وزیر، امروز سالن بسیار خوبی را برای تمرین در فدراسیون داریم. 3 دوره اردو در این سالن برگزار شد که در آرامش ملی پوشان تمرین کردند.
وی ادامه داد: اردو تدارکاتی را در ترکیه پیش بینی کردیم و پس از آن راهی فرانسه خواهیم شد. این مسابقات فرصتی است که پیش از پارالمپیک پاریس، با تیم های مختلف دیدار داشته باشیم. ملی پوشان ما به لحاظ روحیه و فنی در آمادگی خیلی خوبی به سر می برند.
سرمربی تیم ملی گفت: امیدوارم با نتیجه درخشان در این مسابقات، حمایت های شما در طول این چند سال و حمایت های مسئولین فدراسیون را به خوبی جبران می کنیم.
حکیم منصوری کاپیتان تیم ملی عنوان کرد: حمایت های شما باعث شد تا عنوان سومی جهان را در امارات بدست بیاریم و تعویض کفپوش این سالن، اقدام ارزشمندی بود تا ملی پوشان در آرامش در یک سالن استاندارد تمرین کنند که از شما و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تشکر و قدردانی می‌کنیم.
در ادامه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون بیان کرد: خیلی خوشحالم که امروز در اردو بسکتبال با ویلچر شاهد حضور اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران هستیم و از شما برای توجه به ورزش جانبازان و توان یابان تشکر و قدردانی می‌کنم. تیم ملی بسکتبال با ویلچر می تواند با کسب موفقیت در مسابقات برون مرزی باعث ایجاد نشاط و روحیه خوب در جامعه شود.
رئیس فدراسیون گفت: عملکرد و تلاش شما بسیار مهم است. امیدوارم تیم ما در این رقابت ها موفق باشد. اردو تدارکاتی ترکیه فرصت خوبی است که با آمادگی بالاتری راهی فرانسه شوید. امیدوارم شاهد یک اتفاق خوب برای بسکتبال با ویلچر و ورزش جانبازان و توان یابان باشیم.

نظر شما