شناسهٔ خبر: 65974748 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گره بازی در یادگار با سه موقعیت همزمان باز شد

یخ بازی در دیدار سپاهان و تراکتور با ایجاد سه موقعیت پیاپی شکسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف تراکتور و سپاهان در ۲۰ دقیقه ابتدایی تحت تاثیر حضور پرشمار تماشاگران قرمزپوش و جو سنگینی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز ایجاد کرده‌اند، بدون موقعیت تمام شد، اما به یک‌باره هواداران شاهد سه موقعیت نقس‌گیر شدند. 
اولین موقعیت مسابقه روی اشتباه بازیکنان تراکتور ایجاد شد و ضربه رضا اسدی در موقعیت تک به تک با حسین پورحمیدی در حالی که زاویه بسته شده بود به بازی برگشت.
همین توپ برگشتی در ادامه زمینه‌ساز ضد حمله سریع شاگردان خمس شد و در حالی که امیرحسین حسین‌زاده به خوبی توانسته بود محمد دانشگر را پشت سر بگذارد و به نیما میرزازاد برسد، ضربه او مشابه ضربه رضا اسدی که چند ثانیه قبل‌تر زده شده بود به بازی برگشت داده شد تا همچنان خطر دروازه سپاهان را تهدید کند.

ویدئو: 328874


در ادامه این دو موقعیت توپ پشت محوطه جریمه به مهدی شیری رسید و او پس از کنترل توپ به آن ضربه زد که شوت او پس از برخورد به بالای تیرک افقی دروازه راهی اوت شد.

ویدئو: 328875


بدین ترتیب مصاف تراکتور و سپاهان که به شکل کاملاً درگیرانه و فیزیکی در ۲۰ دقیقه ابتدایی دنبال می‌شد از دقیقه ۲۱ در پی ایجاد این سه موقعیت همزمان طی چند ثانیه، حالا به شکل متفاوتی در حال پیگیری است.

نظر شما