شناسهٔ خبر: 65962513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری راهپیمایی با شکوه روز قدس در استان سمنان/ مسیرها مشخص شد

سمنان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برپایی راهپیمایی روز قدس در استان با حضور مردم روزه دار و متدین خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری راهپیمایی دشمن شکن روز قدس در استان سمنان بیان کرد: این راهپیمایی با توجه به جنایت دو روز گذشته اسرائیل در کنسولگری ایران در سوریه، حال و هوای ویژه‌ای خواهد داشت.

وی روز قدس را یادگار گرانقدر امام خمینی (ره) و نشان دهنده درایت و آینده بینی ایشان دانست و افزود: راهپیمایی روز قدس پس فردا جمعه در سمنان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن دعوت از آحاد مردم استان برای حضور در این راهپیمایی مهم و سرنوشت ساز، گفت: راهپیمایی روز قدس در شاهرود از مسجد موسی بن جعفر (ع) بلوار مصطفی خمینی (ره) تا مصلای بزرگ پیامبر اعظم (ص) و در ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

خرمیان با بیان اینکه مردم دامغان راهپیمایی روز قدس را جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت مصلای نماز جمعه برگزار خواهند کرد، ابراز داشت: در میامی این راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان امام رضا (ع) تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در گرمسار ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان انقلاب تا مسجد جامع برگزار خواهد شد، بیان کرد: مردم مهدیشهر ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه از میدان امام رضا (ع) به سمت حسینیه المهدی (عج) راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس در آرادان هم از ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و تا مسجد صاحب‌الزمان (عج) میعادگاه نماز جمعه ادامه خواهد داشت، گفت: در سرخه نیز مراسمی از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان ولیعصر (عج) تا حسینیه شهدا برگزار می‌شود.

خرمیان از تدارک برنامه‌های مختلف مانند ایستگاه نقاشی، ایستگاه سلامت، احکام شرعی و… در رهپیمایی روز قدس در سراسر استان خبر داد و بیان کرد: راهپیمایی سال جاری به واسطه جنایت‌های رژیم اشغال گر قدس در غزه و همچنین ترورهای رژیم تروریستی صهیونیستی در سوریه علیه مقامات ایرانی، حال و هوای ویژه ای خواهد داشت.

نظر شما