شناسهٔ خبر: 65953477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

مردم دشمن شناس ما در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند

یاسوج_ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم دشمن شناس استان همگام با آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام خاضع ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: راهپیمایی یوم الله جهانی قدس با شعار «روز جهانی قدس از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» روز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ رمضان المبارک، ساعت ۱۰ صبح از میدان هفت تیر شهر یاسوج با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم روزه‌دار، متدین، انقلابی و غیور مرکز استان آغاز می‌شود.

وی ابراز داشت: در این مراسم برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و سرودهای حماسی و مقاومت اجرا می‌شود و در پایان راهپیمایی، قطعنامه قرائت خواهد شد.

خاضع گفت: سخنران مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی رضایی مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور است.

خاضع اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی شهرها، بخش‌ها و تعدادی از روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: مردم انقلابی، غیور، دشمن‌شناس و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد همگام و همصدا با ملت بزرگ و مقتدر ایران اسلامی و مسلمانان و آزادگان و آزادی‌خواهان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه با هدف حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه و آرمان رهایی قدس شریف و ابراز خشم و نفرت و انزجار از جنایت‌های وحشیانه و ضدبشری رژیم جعلی، غاصب و منحوس صهیونیستی در غزه و محکومیت شدید حمله رژیم تروریستی صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان و همین‌طور خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی در منطقه، حضور پرشور، وحدت‌آفرین و باشکوهی در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال خواهند داشت.

نظر شما