شناسهٔ خبر: 65906157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

ماجرای 115 هکتار زمین خواری در حاشیه کال چهلبازه مشهد چیست؟

صاحب‌خبر -

کارزاری تشکیل شده است که در آن ادعا شده است در سال 1382 زمین به مساحت 115 هکتار در حاشیه کال چهلبازه مشهد با دادن امتیازاتی به بعضی مسئولین تصاحب شده است. این ادعا قابل رد یا تکذیب نیست.

به گزارش انصاف نیوز، متن این کارزار در پی می آید:

وزیر محترم نیرو

استاندار محترم خراسان رضوی

مردم عزیز ایران و مالکین شخصی اراضی حاشیه کال چهل‌باره مشهد؛

با سلام و احترام؛

سازمان آب منطقه‌ای مشهد در سال ۱۳۸۲ زمینی به مساحت ۱۱۵ هکتار در حاشیه حریم و بستر کال چهل‌بازه مشهد را به بهانه قرار گرفتن در بستر و حریم، با دادن امتیازاتی به بعضی مسئولین و متعاقب آن حمایت آن‌ها اقدام به تصاحب و تملک این اراضی خارج از بستر و حریم نموده و بلافاصله بعد از صدور اسناد مالکیت، این اراضی را بین کارمندان خود و بعضی مسئولین استانی تقسیم می‌نماید.

با اعتراض و شکایت مالکین این زمین‌های حاشیه کال به مراجع قضایی و طی کردن تمامی مراحل دادرسی، صدور حکم قضایی و تجدید نظر و رای دیوان عالی کشور و همچنین بررسی دقیق قضات هیئت هفت نفره ماده ۴۷۷، در نهایت در تمامی مراحل دادرسی تخلف سازمان آب منطقه‌ای مشهد محرز و در تمامی احکام صادره محکوم گردید؛ ولیکن بعداز محکومیت و اطاله دادرسی ۲۱ ساله با بیان مطالب خلاف واقع سعی در تملک مجدد این اراضی و سوءاستفاده از صلاحیت قانونی خود در تعیین بستر و حریم را به جهت منافع شخصی و سازمانی دارد.

لذا از مسئولین خواستار رسیدگی بوده و از عزیزان هموطن گرامی تقاضا داریم با امضای این کارزار از چنگ‌اندازی و غصب اموال و املاک مردم توسط بعضی جریان‌های مافیای فساد جلوگیری بعمل آورند تا محترم شمردن حقوق و مالکیت مردم را در دولت جمهوری اسلامی موجب گردد.

با تجدید احترام؛ پیشاپیش از توجه شما سپاسگزاریم.

انتهای پیام

نظر شما