شناسهٔ خبر: 65894882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راه فراجا:

خواب آلودگی راننده از اصفهان به سمت دامغان علت تصادف خونین بود

دامغان_ رییس پلیس راه فراجا بابیان اینکه برخورد دو خودرو در محور جندق_معلمان باعث جان باختن ۹ نفر شد، گفت: خواب آلودگی راننده از اصفهان به سمت دامغان علت تصادف خونین بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مؤمنی ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با موضوع حادثه دلخراش سانحه تصادف در محور جندق - معلمان ضمن بیان اینکه برخورد دو خودروی سوناتا و پژو در این محور جندق_معلمان باعث حریق دو خودرو شد، ابراز داشت: این سانحه ۹ فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشته است.

وی ضمن بیان اینکه علت این حادثه خستگی و خواب آلودگی و سپس انحراف به چپ توسط خودرویی که از سمت اصفهان در تردد بود، افزود: برخورد با خودرو دیگر از دامغان به سمت جندق باعث داغدار شدن عزیزان هموطن شده است.

رئیس پلیس راه فراجا ضمن بیان اینکه بارها از رانندگان درخواست کردیم که هنگام خستگی و خواب آلودگی از ادامه مسیر صرف نظر کنند، ابراز داشت: اگر این راننده استراحت کافی داشت این اتفاق تلخ رقم نمی‌خورد.

مؤمنی ضمن بیان اینکه با این اتفاق تلخ حال مردم ایران مکدر شده است، اضافه کرد: از همه افرادی که در سفر هستند تقاضا داریم هر دو ساعت یک ربع از خودرو پیاده شده و استراحت کافی داشته باشند.

وی افزود: فرد مصدوم پسر بچه پنج ساله‌ای که امیدواریم عملیات امداد و نجات برای او مؤثر واقع شود.

نظر شما