شناسهٔ خبر: 65893977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خدمات بیمارستانی به ۲۰۰۰ نفر در جنوب استان بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر، حسن ملکی‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر، اظهار داشت: تمام بیمارستان‌های استان بوشهر فعال هستند و خدمات لازم به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کنند.

وی از خدمات‌رسانی به 2 هزار و 300 بیمار در شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز یک‌هزار و 720 نفر به اورژانس بیمارستان دیر مراجعه کرده‌اند.

ملکی‌زاده با بیان اینکه تعداد آزمایش‌های انجام شده در بیمارستان شهرستان دیر در ایام نوروز، یک‌هزار و 753 مورد بوده است گفت: یک‌هزار بازرسی در طرح سلامت نوروزی در شهرستان دیر انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون اورژانس 115 شهرستان دیر 40 مأموریت شامل 22 مورد شهری و 18 مورد جاده‌ای داشته است.

در این بازدید ضمن بررسی بخش‌های مختلف بیمارستان دیر و تبریک سال نو به کارکنان این مرکز درمانی بر حل مشکلات تجهیزاتی و درمانی این بیمارستان تاکید شد.

انتهای پیام/190/

نظر شما