شناسهٔ خبر: 65893138 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

جزئیات مسمومیت شدید یک جوان در پی بلعیدن مواد مخدر جزئیات مسمومیت شدید یک جوان در پی بلعیدن مواد مخدر

فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: جوان ۲۵ ساله که قصد قاچاق مواد مخدر به روش بلعی را داشت، دچار مسمومیت شدید و به بیمارستان منتقل شد. سرهنگ عبدالرضا خجسته اظهار کرد: شب گذشته مرد جوان به علت مسمومیت شدید ناشی از مواد مخدر به یکی از مراکز درمانی شهر مشهد منتقل و موضوع از طریق عوامل انتظامی به مرکز ۱۱۰

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: جوان ۲۵ ساله که قصد قاچاق مواد مخدر به روش بلعی را داشت، دچار مسمومیت شدید و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ عبدالرضا خجسته اظهار کرد: شب گذشته مرد جوان به علت مسمومیت شدید ناشی از مواد مخدر به یکی از مراکز درمانی شهر مشهد منتقل و موضوع از طریق عوامل انتظامی به مرکز ۱۱۰ گزارش شد.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد بیان کرد: با حضور مأموران کلانتری امام رضا (ع) در بیمارستان مشخص شد، جوانی ۲۵ ساله که از یکی از استان‌های جنوب شرق کشور قصد انتقال مواد مخدر به روش بلعی به شهر مشهد را داشت، به علت باز شدن بسته‌های مواد مخدر دچار مسمومیت شدید شده بود.

وی ادامه داد: مرد جوان پس از انتقال به اتاق عمل با تلاش کادر درمان از مرگ حتمی نجات یافت و ۱۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده‌اش خارج شد.

خجسته بیان کرد: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد و متهم تا بهبودی در بخش مراقبت‌های ویژه و زیر نظر پلیس بستری است.

منبع: مهر

منبع: faradeed-182530

نظر شما