شناسهٔ خبر: 65892885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه سنندج:

شهرداری سنندج روندعمران شهری را با سرعت بیشتری ادامه دهد

سنندج_امام جمعه سنندج گفت: روند خدمت‌گزاری و عمران شهری که توسط شهرداری در شهر سنندج شروع شده است باید در سال‌جاری با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر پنج شنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: خداوند بهار طبیعت را به عنوان یک رستاخیز به عالم بشریت گوشزد می‌کنند و پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند زمانی که بهار را مشاهده کردید به فکر قیامت و رستاخیز بیفتد و در زمانی که وارد سال تازه می‌شوید پیمان ایمان را با خدای خود محکم‌تر کنید.

وی افزود: خداوند در بین تمام مخلوقات خود امتیاز ویژه به انسان‌ها داده و بشر را اشرف مخلوقات خود قرار داده و کسانی که در مسیر خدمت به مردم تلاش و کار جهادی انجام می‌دهند جای تقدیر دارند.

وی با تقدیر از مشارکت بسیار خوب مردم کردستان در عرصه‌های سرنوشت‌ساز به ویژه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تصریح کرد: پیروز اصلی میدان انتخابات مردم هستند که با حضور حماسی خود در تعیین سرنوشت‌شان حضور تأثیرگذار و معنادار داشتند.

امام جمعه سنندج در ادامه اظهار کرد: تلاش و زحماتی که مدیریت شهری سنندج طی یکی دو سال اخیر در حوزه عمران شهری انجام داده کاملاً مشهود و غیرقابل انکار است.

فعالیت مجموعه شهرداری و شورای شهر سنندج مصداق کار جهادی است

به گفته نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، کار مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی دور ششم در سنندج مصداق کار جهادی و فاصله گرفتن از کارهای شعاری است.

وی احداث پارک‌های بزرگ و چندین پروژه عمرانی و اقدامات مختلف فرهنگی را در شهر سنندج قابل تقدیر خواند و گفت: خدمت به جامعه بشریت از بزرگترین عبادات الهی است و این روند خدمت‌گزاری و عمران شهری که در شهر سنندج شروع شده است باید در سال‌جاری با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: کارهای خوبی در این دوره به ویژه در زمینه توسعه فضای سبز، آسفالت، پروژه‌های عمرانی، بروزرسانی حقوق پرسنل و غیره انجام شده است اما هنوز مشکلات زیاید وجود دارد که باید با صعه صدر و برنامه‌ریزی زمینه رفع آن فراهم شود.

لزوم تلاش برای تحقق شعار سال

ماموستا رستمی همچنین به نام‌گذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: طی بیش از ۱۰ سال اخیر بیشتر شعارهای سال رهبر معظم انقلاب با محور تولید و اقتصاد است که همه باید در راستای عملیاتی شدن این شعار تلاش کنیم.

وی افزود: عملیاتی شدن این شعار قطعاً مسیر سعادت جامعه را تحقق می‌بخشد بنابراین باید از تمام ظرفیت‌های علمی و امکاناتی به ویژه ظرفیت نخبگان و اساتید دانشگاهی و علما برای جامه عمل پوشاندن به این شعار بهره بگیریم.

به گفته وی، تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» وابستگی را به خارج از مرزهای کشور کم می‌کند و تولید را رونق می‌بخشد و در نهایت منجر به استقلال کامل در حوزه اقتصاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان پنجه خود را روی اقتصاد انداخته و برای ضربه زدن به این حوزه تمام توانشان را به میدان آورده‌اند لذا باید با حمایت از تولید این هجمه دشمنان را بی‌اثر کنیم.

نظر شما