شناسهٔ خبر: 65886438 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست + سند

نامه‌ای از سوی سازمان بورس به بانک ملت رسانه‌ای شده که از این بانک برای دلایل خرید سهام باشگاه پرسپولیس توضیحات خواسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از آنا، در چند روز گذشته بحث واگذاری ۱ درصد از سهام پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده است، اما هر روز که می‌گذرد اتفاقات جدیدتری رخ می‌دهد.

امروز مصاحبه‌ای از سوی مدیر مالی بانک ملت منتشر شده که گفته از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم! او در ادامه گفته مصوبه‌ای برای خرید سهام پرسپولیس نداشته اند. این در شرایطی است که در روز‌های گذشته هیچ کی از مسئولان مربوطه در مورد این واگذاری خبر منفی نداده بودند.

از سوی دیگر نامه‌ای امروز رسانه‌ای شده که سازمان بورس از بانک ملت در مورد دلایل خرید سهام باشگاه پرسپولیس توضیح خواسته است که در زیر می‌بینید:

موضوع این است که به قدری تناقض در این زمینه زیاد است و هیچ مسئولی هم گویا خودش را موظف به پاسخگویی نمی‌بیند. یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای از آسیا عدم مالکیت مشترک است. درهمین راستا دو باشگاه تا ۲۰ فروردین برای تعیین تکلیف این موضوع فرصت دارند و درحالی که گفته می‌شد ۱۱ فروردین قرار است هام پرسپولیس به بانک ملت واگذار شود، اما امروز خبر‌های متفاوتی منتشر شده و بوی انصراف این بانک از خرید سهام سرخپوشان را می‌دهد. هر چند که هنوز مسئولان وزارت اقتصاد و ورزش و جوانان واکنشی به این شایعات نداشته اند.

سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست + سند

نظر شما