شناسهٔ خبر: 65883501 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

روزهای اوج مدافع ملی پوش پرسپولیس با محرومیت گره خورد!

مدافع ملی پوش پرسپولیس به شکل همزمان روی دور درخشش و بدشانسی افتاده است!

صاحب‌خبر -

محمدحسین کنعانی‌زادگان بدون شک عجیب‌ترین سال عمر حرفه‌ای فوتبالش را پشت سر گذاشت. مدافع ثابت تیم ملی در سال‌های اخیر که به گواه بسیاری کارشناسان کامل‌ترین دفاع فوتبال ماست، در تابستان این سال لیگ ستارگان قطر را ترک و به پرسپولیس برگشت تا جای خود را در تیم ملی با حضور قلعه نویی حفظ کند.

کنعانی‌زادگان فصل را با زوج خود در تیم ملی و پرسپولیس آغاز کرد اما اتفاقات عجیب و غریبی برای او رخ داد. در تیم ملی و در بازی با قطر از روی نیمکت به زمین آمد و دبل کرد تا باعث برکناری کی‌روش شود، او که پیش از آن به مربی سابق خود در تیم ملی در فضای مجازی حمله کرده بود! سپس زوج دیگر او در پرسپولیس مصدوم شد، کنعانی وارد حاشیه داستان پاداش‌های تیم ملی شد و تا آستانه حذف از تیم ملی و جام ملت‌ها هم پیش رفت. برای اولین بار در عمرش طعم نیمکت نشینی در لیگ برتر را چشید و در جام ملت‌ها هم همراه سایر بازیکنان ناکام ماند.

در این فاصله داستان حمله او به هوادار در اراک هم بود اما روند نزولی کنعانی‌زادگان در آستانه دربی تبدیل به درخشش شد. او برابر فولاد یک ستاره بود که هم گل زد و هم پاس گل داد اما همزمان اخطار چهارم را هم گرفت و دربی را از دست داد! کنعانی که تاکنون بارها در مسابقات مختلف باشگاهی و ملی هم گل زده و هم گل ساخته در آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ مقابل پیکان دبل کرد. چهار روز بعد در بازی مقابل ترکمنستان برای تیم ملی هم دبل کرد و بلافاصله در بازی برگشت پاس عمقی او که جز تخصص‌های اوست، با ضربه سر طارمی تبدیل به پاس گل برای مهدی قایدی شد.

به عبارت دیگر گل سه امتیازی و پیروزی‌بخش ایران را در جدال برگشت مقابل ترکمنستان کنعانی‌زادگان پایه گذاشت و تیم ملی با این پیروزی راهی دور بعد شد تا دو بازی بعدی تشریفاتی شود، این یعنی به احتمال زیاد قرار بود خود کنعانی در دو بازی بعدی روی نیمکت بنشیند تا فرصت به بازیکنان مدافعان جوان تیم ملی برسد.

و البته که کنعانی‌زادگان در این مسابقه کارت زرد گرفت و دو اخطاره شد تا سفر به هنگ کنگ و بازی برگشت مقابل این تیم را هم از دست بدهد. یعنی او ظرف ۱۰ روز دو بار برای پرسپولیس و تیم ملی دبل کرد و یک گل سه امتیازی ساخت و البته ظرف یک ماه دو بازی حساس پرسپولیس و تیم ملی را هم به دلیل محرومیت از دست داد! 

نظر شما