شناسهٔ خبر: 65877636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شهردار منطقه 12 در بازدید از ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی مطرح کرد؛

پيش بيني تمهيدات و تدابير لازم در ايستگاه هاي اطلاع رساني نوروزي براي گردشگران

صاحب‌خبر -
پيش بيني تمهيدات و تدابير لازم در ايستگاه هاي اطلاع رساني نوروزي براي گردشگران

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه12 در بازدید از ایستگاه های اطلاع رسانی  نوروزی،   نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران  نوروزی را مورد ارزیابی و پایش قرار داد و از زحمات راهنمایان و کارشناسان گردشگری تقدیر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل مستقر در ایستگاه های نوروزی منطقه گفت: منطقه 12 هر ساله به دلیل داشتن ظرفیت های گردشگری از مقاصد گردشگران و توریست ها است لذا در برنامه ریزی به عمل آمده در ستاد خدمات سفر ،  ایستگاه های نوروزی جهت استقبال، ارائه اطلاعات گردشگری و راهنمایی های لازم به مسافران و گردشگران نوروزی در  میدان بهارستان، میدان امام خمینی(ره) ابتدای باب همایون، میدان امام خمینی(ره ) ابتدای خیابان 30 تیر چهارراه سرچشمه و  چهارراه گلوبندک تجهیز و مستقر شده اند.
وی ادامه داد: برای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی ، دستگاه های VR(واقعیت مجازی ) به منظور بازدید مجازی گردشگران نیز در نظر گرفته شده است.
شهردار منطقه12 افزود:  با تدابیر اداره گردشگری  معاونت فرهنگی  و اجتماعی  منطقه بیش از 3 هزار بروشور و نقشه از نقاط گردشگری منطقه برای گردشگران نوروزی تهیه شده است.
انارکی محمدی در پایان با دعوت از گردشگران داخلی وخارجی برای بازدید از منطقه 12، نحوه خدمات رسانی  عوامل ستاد اطلاع رسانی نوروزی را مطلوب اعلام کرد.
به گزارش آریا، این ایستگاه ها تا پایان ایام نوروز نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهند کرد.
انتهای پیام/حسین.ابویسانی

نظر شما