شناسهٔ خبر: 65874489 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری:

مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: مبلغ بلیت مسافران اتوبوس‌های برون شهری در صورت تخلف راننده به مسافران بازگردانده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: مسافران در صورت تهیه بلیت اتوبوس اگر در بین راه با مشکل مواجه شدند و یا شکایتی از راننده اتوبوس برون شهری داشته باشند از طریق بارکدی که در بلیت درج شده می توانند شکایت خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کد رهگیری پیگیری لازم را انجام دهند.

به گفته وی مسافران همچنین می توانند با ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ و سامانه ۱۴۱ شکایت خود را ثبت کنند.

او می گوید: تمامی مدیران شرکت های حمل‌ونقلی در پایانه های مسافری به صورت شبانه روزی حضور دارند.

باقر جوان اظهار کرد: در صورت شکایت مسافر و تایید شکایت مسافر مبلغ بلیت استرداد شده و به حساب مسافر واریز می شود.

نظر شما