شناسهٔ خبر: 65848903 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پلمب ۶۵ واحد صنفی متخلف همدان در ماه رمضان پلمب ۶۵ واحد صنفی متخلف همدان در ماه رمضان

به گزارش شبکه شرق، دادستان عمومی و انقلاب همدان تاکید کرد: در راستای برخورد با واحد‌های متخلف، تاکنون ۶۵ واحد صنفی که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را رعایت نکرده‌اند، در شهر همدان پلمب شده‌اند. دادستان عمومی و انقلاب همدان از پلمب ۶۵ واحد صنفی در همدان که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، دادستان عمومی و انقلاب همدان تاکید کرد: در راستای برخورد با واحد‌های متخلف، تاکنون ۶۵ واحد صنفی که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را رعایت نکرده‌اند، در شهر همدان پلمب شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب همدان از پلمب ۶۵ واحد صنفی در همدان که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را رعایت نکردند، خبر داد.

عباس نجفی، دادستان عمومی و انقلاب همدان با اشاره به اهمیت نظارت، بازرسی و برخورد با واحدهای صنفی و اغذیه‌سراهای متخلف در ماه مبارک رمضان گفت: مردم مومن و خداجوی استان همدان همواره زیر سایه توجهات اهل بیت علیهم‌السلام، ادب حضور در ضیافت پروردگار و فضای معنوی و پرفیض ماه رمضان را ارج می‌نهند، بنابراین تمام دستگاه‌های مسئول در استان، از تدابیر و دستورات قضایی برای حفظ حرمت و شئون ماه مبارک رمضان مطلع هستند.

دادستان عمومی و انقلاب همدان تاکید کرد: در راستای برخورد با واحدهای متخلف، تاکنون ۶۵ واحد صنفی که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را رعایت نکرده‌اند در شهر همدان پلمب شده‌ است.

دادستان عمومی و انقلاب همدان ضمن آرزوی توفیق هر چه بیشتر شهروندان در بهره‌مندی از ماه پرفضیلت رمضان و تبریک بابت تقارن ماه میهمانی خدا با بهار طبیعت، ابراز امیدواری کرد که امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد کاهش جرایم باشیم و مردم شریف همدان، به مانند گذشته در تعظیم شعائر اسلامی و پاسداشت حرمت این ماه اهتمام ویژه ورزند.

منبع: sharghdaily-924270

نظر شما