شناسهٔ خبر: 65845448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازدید ۱۱۲ هزار مسافر نوروزی از بقاع متبرکه مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تاکنون حدود ۱۱۲ هزار مسافر به زیارت امامزادگان استان مشرف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 215 بقعه متبرکه استان، اظهار داشت: این طرح با هدف میزبانی از مسافران نوروزی و خدمات دهی به زائران در اماکن مذهبی استان اجرا می‌شود. تاکنون 6 هزار و 740 مسافر نوروزی در سوئیت‌ها و زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

وی با تأکید بر ترویج گردشگری مذهبی در بقاع متبرکه تصریح کرد: بقاع متبرکه و امامزادگان استان شرایط محیطی و مناظر طبیعی زیبایی دارند و طبیعت خاصی در اطراف بقاع وجود دارد و مسافران و زائران می‌توانند از این طبیعت در قالب زیارتی و تفریحی استفاده کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: حضور پرشور مسافران نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان را داریم و از ابتدای طرح آرامش بهاری مسافران زیادی به زیارت امامزادگان مازندران تشرف پیدا کردند. سوئیت‌ها و زائرسراهای بقاع متبرکه، برای پذیرش مسافران نوروزی مهیاست و بقاع متبرکه مازندران آماده میزبانی موج دوم سفرهای نوروزی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما