شناسهٔ خبر: 65838014 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تامی آبراهام برگشت؛

ده‌روسی جانشین آزمون را پیدا کرد (عکس)

ستاره هجومی جالوروسی با رفع مصدومیت دوباره به تمرینات تیمش بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون با وجود اینکه در آمادگی کامل قرار داشت و پس از تغییر سرمربی در آ اس رم و حضور دنیله ده‌روسی در این تیم، سه بار حضور در ترکیب را تجربه کرده بود، با مصدومیت بدموقع مواجه شد تا حداقل یک ماه از مسابقات فاصله بگیرد و نتواند به روند خوب خود ادامه بدهد، اما در این شرایط یک رقیب او در خط حمله جالوروسی به تمرینات بازگشت.

تامی آبراهام، ستاره انگلیسی رم که در هفته سی و هشتم و پایانی فصل گذشته سری آ ایتالیا در دیدار مقابل اسپتزیا به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد، اما بخاطر مصدومیت و پارگی رباط صلیبی دوباره تعویض شد، پس از حدود 9 ماه دوری از میادین دوباره شرایط بازی به دست آورده است.

2003949

آبراهام در دیدار اخیر رم مقابل ساسولو با وجود اینکه شرایط بازی نداشت، روی نیمکت نشست و تا پایان جزو نفرات ذخیره بود، اما از دیروز به طور جدی وارد تمرینات گروهی شده تا شانس بازی در ادامه فصل را پیدا کند.

آقای گل سابق لیگ برتر انگلیس با بازگشت به میادین مطمئنا کار سردار آزمون را هم در صورت رفع مصدومیت برای رسیدن به ترکیب و حتی لیست جالوروسی سخت خواهد کرد و دنیله ده‌روسی را با چالش برای انتخاب مهاجم مواجه می‌کند.

نظر شما