شناسهٔ خبر: 65838013 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتقاد شدید حماس از سکوت جهانی در قبال بیمارستان الشفاء غزه

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای گفت که سکوت کشورهای جهان در قبال جنایت اشغالگران در بیمارستان الشفاء منزجر کننده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای گفت: «از سکوت رسمی بین‌المللی در قبال فاجعه‌ای که نیروهای اشغالگر فاشیستی در بیمارستان الشفاء و اطراف آن به وجود آورده‌اند، ابراز انزجار می‌کنیم».

حماس همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی و تمامی آزادگان جهان خواست تا علیه منافع رژِم صهیونیستی حداکثر فشار را وارد کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: برای ششمین روز متوالی، رژیم اشغالگر به جنایت جنگی خود در بیمارستان الشفاء و اطراف آن، از اعدام‌ها، ضرب و شتم، آتش زدن خانه‌ها و محاصره آن‌ها بدون آب و غذا، ادامه می‌دهد

بیمارستان الشفاء از ابتدای هفته گذشته تحت محاصره و حملات ارتش اشغالگر قرار دارد و تاکنون صدها نفر از کادر درمانی، بیماران و پناهندگان داخل بیمارستان به شهادت رسیده‌ یا زخمی شده‌اند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت روز گذشته در صفحه بر خط خود به نقل از بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، حدود 170 فلسطینی در حمله به بیمارستان الشفاء کشته شده و بیش از 800 نفر نیز بازداشت و در مراحل بازجویی به سر می‌برند.

در این بیانیه که توسط سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صادر شد، اذعان شده است که ارتش اسرائیل در حمله خود به بیمارستان الشفاء از موشک، تک تیرانداز و آتش بالگرد استفاده کرده است که 35 مورد از آن طی 24 ساعت گذشته بوده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما