شناسهٔ خبر: 65835314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خوزستان:

۳۰۰ دهیاری در خوزستان به مسافران خدمات رسانی می‌کنند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: ۳۰۰ دهیاری در مسیرهای تردد مسافران در کنار نیروهای پلیس و راهداری به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز شنبه در نشست هماهنگی خدمات سفر در استان خوزستان بر افزایش سطح خدمت‌رسانی به مسافران، رفع مشکلات تردد شهروندان و ارتقای خدمات مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی تاکید کرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب به مسافران زمینه ایجاد رضایت برای مهمانان نوروزی را فراهم می‌کند.

وی افزود: بی شک مسافران با رعایت نکات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی می‌توانند سلامت خود را حفظ کنند و خاطرات شیرینی را در سفرهای نوروزی خود رقم بزنند؛ همچنین از نظر امنیت مسافران در خوزستان هیچ مورد خاصی مشاهده نشده و مردم تا امروز شکایت خاصی نداشتند.

استاندار خوزستان خبر داد: حدود ۴۰۰ غرفه در نقاط مختلف خوزستان به عرضه صنایع دستی استان می‌پردازند که با استقبال مطلوب مهمانان نوروزی همراه است.

حسینی محراب افزود: همچنین مسیرهای پرتردد و پرخطر استان در شناسایی شده که مشکلات برخی از این محل‌ها رفع و یا برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی، گشت‌های متعددی مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: ۳۰۰ دهیاری در مسیرهای تردد مسافران در کنار نیروهای پلیس و راهداری به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

حسینی محراب گفت: همچنین سفر دریایی در رودخانه اروند برای مسافران نوروزی تدارک دیده شده و امید می‌رود در اینگونه سفرها نیز مسافران نکات لازم و ایمنی را رعایت کنند.

نظر شما