شناسهٔ خبر: 65833330 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

پیش‌بینی وضعیت هوای تهران در روزهای آینده

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از ورود دو سامانه بارشی به تهران طی هفته جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از ورود دو سامانه بارشی به تهران طی هفته جاری و کاهش محسوس دمای تهران در روز دوشنبه (۶ فروردین‌ماه) خبر داد.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران امروز و فردا (۴ و ۵ فروردین ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، به‌تدریج افزایش ابر، همراه با وزش باد، گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
انفجار مهیب در طبقه چهارم ساختمان مسکونی

اقتصادنیوز: انفجار گاز در یک ساختمان ۴ طبقه در مشهد منجر به تخریب بخش زیادی از یک واحد مسکونی و همچنین وارد شدن خسارات به ساختمان‌های مجاور شد.

از یکشنبه شب (۵ فروردین ماه) تا اواخر وقت دوشنبه (۶ فروردین ماه) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف و رخداد مه و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ مورد انتظار است.

برای روز سه شنبه (۷ فروردین‌ماه) پدیده غالب به‌ویژه در نیمه جنوبی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات وزش باد شدید است و از اوایل روز چهارشنبه (۸ فروردین‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی دیگر افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار باران با احتمال رعد و برق و وزش باد شدید تا خیلی شدید، در ارتفاعات بارش باران، برف، رخداد مه و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود این در حالیست که امروز و فردا (۴ و ۵ فروردین‌ماه) افزایش نسبی دما و برای دوشنبه (۶ فروردین ماه) کاهش محسوس دمای روزانه و شبانه پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران نیز فردا (۵ فروردین‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، به‌تدریج ابری و افزایش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۳ و ۱۴ و درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۶ فروردین‌ماه) ابری، در بعضی ساعت ها بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران فیروزکوه با حداقل دمای صفر درجه و حداکثر ۱۶ درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه تهران در روز جاری است و در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه توچال با بیشینه منفی ۱ و کمینه منفی ۸ سردترین نقطه تهران بوده است.

نظر شما