شناسهٔ خبر: 65828913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ایجاد بزرگ‌ترین پایگاه اهدای خون غرب کشور در لرستان

مدیرکل انتقال خون لرستان از راه‌اندازی بزرگ‌ترین پایگاه جامع اهدای خون غرب کشور در خرم‌آباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی سوری، شامگاه جمعه، در جمع خبرنگاران گفت: پروژۀ بازسازی پایگاه اهدای خون شهید رستمی‌مقدم 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار هزینه‌شده در این پروژه افزون‌بر 60 میلیارد ریال است.

او اضافه کرد: تلاش می‌شود پایگاه اهدای خون شهید رستمی‌مقدم تا پایان فروردین‌ماه به بهره‌برداری برسد و این پایگاه پیش‌از این با شش تخت در شیفت صبح فعال بود که پس از بازسازی با 20 تخت در دو شیفت صبح و عصر و روزهای پذیرای مردم است.

مدیرکل انتقال خون لرستان یادآور شد: ما در سال گذشته با همراهی اهداکنندگان و همت همکاران توانستیم رتبۀ نخست کشوری درصد افزایش اهدای خون، رتبۀ نخست کشوری شاخص اهدای خون بانوان برای یازدهمین سال پیاپی و رتبۀ نخست شاخص همکاری در شبکۀ ملی خون‌رسانی را کسب کنیم.

سوری بیان کرد: دو مرکز خون‌گیری شهرستان‌های دورود و کوهدشت در سال گذشته به پایگاه فرآوری خون تبدیل شده‌است و اداره‌کل انتقال خون لرستان به‌عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در این استان شناخته شد.

او یادآور شد: اداره‌کل انتقال خون لرستان آمادگی دارد پایگاه انتقال خون را در صورت همکاری مسئولان در شهرستان‌های چگنی و معمولان افتتاح کند و تمام شهرستان‌های این استان با این افتتاح دارای پایگاه انتقال خون می‌شود.

مدیرکل انتقال خون لرستان تأکید کرد: بزرگ‌ترین پایگاه جامع اهدای خون غرب کشور با 20 تخت فعال در خرم‌آباد ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/645+

نظر شما