شناسهٔ خبر: 65819278 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

بارسلونا به رئال مادرید حسودی نمی‌کند!

رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است که ورود کیلیان امباپه برای مادریدی‌ها مشکل‌ساز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

رئال مادرید مطمئن است که در نهایت کیلیان امباپه را در تابستان امسال به خدمت خواهد گرفت. این بازیکن ۲۴ ساله تصمیمش برای جدایی در پایان فصل را به پاری‌سن‌ژرمن اطلاع داده و انتظار می‌رود توافق بر سر شرایط شخصی با لوس‌بلانکوس در هفته‌های آینده نهایی شود. در مادرید هیجان زیادی برای پیوستن یکی از بهترین بازیکنان جهان (به ویژه با انتقال آزاد) وجود دارد. با این حال حضور امباپه می‌تواند در پایتخت اسپانیا مشکل‌ساز باشد؛ حداقل خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا اینگونه تصور می‌کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا گفت: «من به جذب امباپه در رئال مادرید غبطه نمی‌خورم. فکر کنم مشکل خواهند داشت. اگر امباپه بیاید باید یک بازیکن را بفروشند، درست است؟ زیرا قرار نیست هر دو در یک نقطه بازی کنند، و همچنین بازیکنان بسیار قدرتمندی در آن تیم هستند. با در نظر گرفتن تعداد بازیکنان، قطعاً رختکن با مشکل مواجه می‌شود. این اتفاق خوبی نیست.»

کارلو آنچلوتی مطمئناً در فصل آینده بازیکنان گران بیشتری خواهد داشت، به خصوص با پیوستن اندریک فیلیپه (و احتمالاً آلفونسو دیویس) در تابستان، و باشگاه رئال مادرید چنینی اتفاقاتی را مشکل‌ساز تلقی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما