شناسهٔ خبر: 65794911 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دستگاه جوجه کشی آژاکس بخریم یا نه [ بروز رسانی ۱۴۰۳ ]

امیر محسنی

صاحب‌خبر -

در سال های اخیر به لطف پیشرفت تکنولوژی انواع دستگاه جوجه کشی در ایران تولید شده است. یکی از تنوع ماشین های جوجه کشی موجود در بازار دستگاه جوجه کشی ۷۲ تایی آژاکس بوده که توسط وبسایت وطن تجهیز ارائه میشود. در این مطلب قصد داریم تا به موضوع توجیه پذیری و یا عدم توجیه پذیری خرید این محصول بپردازیم. بدین منظور میتوانید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

همانطور که شاید بدانید دستگاه جوجه کشی آژاکس محصولی است که در چند ماه گذشته به بازار ارائه شده است. محصول فوق یکی از جدیدترین تولیدات کارخانه EIG بوده که به اظهار تولیدکننده محصول ، کیفیت آن از تمامی محصولات جوجه کشی کارخانه فوق بهتر می باشد. صد البته با مقداری تحقیق و بررسی میتوان به درستی و عدم درستی این موضوع پی برد.

 

ساختار دستگاه جوجه کشی آژاکس

طبق بررسی های انجام شده دستگاه جوجه کشی آژاکس از ساختار بسیار ساده ای برخوردار است. در واقع سادگی یک دستگاه جوجه کشی به خودی خود چیز بدی نبوده و هر چقدر ساختار یک ماشین جوجه کشی ساده باشد، تعمیر پذیری آسان تری دارد. ساده بودن ساختار آژاکس سبب میشود تا در صورت خرابی خریدار نیز بتواند به سادگی نسبت به رفع عیب آن اقدام کند. این مورد یک نکته مثبت تلقی میشود.

 

بدنه ماشین جوجه کشی آژاکس

بدنه این محصول از جنس ABS فشرده می باشد. در واقع بدنه دستگاه متریال بسیار خوبی داشته و با کیفیت می باشد. برای کسانی که شناختی از متریال ABS ندارند باید عرض شود که بدنه بسیاری از لوازم خانگی مانند جاروبرقی ، تلویزیون و... اغلب از ABS ساخته میشوند.

 

برد ماشین جوجه کشی آژاکس

برد این محصول تمام لمسی بوده و کاربری ساده دارد. برای استفاده از برد جوجه کشی دستگاه جوجه کشی آژاکس تنها کافیست تا مقادیر دما و رطوبت را بر روی محصول اعمال کنید. پس از آن نیازی به کار خاصی از سمت کاربر نبوده و تمامی فرایند جوجه کشی توسط دستگاه به شکل خودکار انجام میگیرد.

برد دستگاه جوجه کشی آژاکس

چرخش تخم ها در دستگاه جوجه کشی آژاکس

چرخش تخم های نطفه دار در ماشین جوجه کشی آژاکس بصورت ۳۶۰ درجه صورت میگیرد. این روش چرخش به فرایند جوجه کشی طبیعی بسیار نزدیک بوده از این رو راندمان خوبی را از خود به نمایش میگذارد. شما میتوانید به کمک این محصول از انواع تخم نطفه دار پرندگان و ماکی سانان به نحو احسنت جوجه کشی کنید.

 

امکانات جانبی آژاکس

محصول فوق به یکعدد لامپ برای مشاهده آسان تر محفظه دستگاه نیز مجهز می باشد. بدین منظور یکعدد کلید کنترل بر روی برد دستگاه تعبیه شده و با فشردن آن لامپ داخل محفظه روشن میگردد.

 

از کجا بخریم؟

دستگاه جوجه کشی آژاکس را میتوانید از فروشگاه رسمی و انحصاری عرضه کننده آن وبسایت وطن تجهیز خریداری کنید.

نظر شما