شناسهٔ خبر: 65794674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

صدایم را کسی نمیشنود: مروری به برخی بازیکنان و تیم های NBA که به آنها خیانت شد

Al Pacino / Al Pacino️

صاحب‌خبر -

بدون مامبا منتالیتی بسکتبالو بذار کنار : دوایت هاورد از اورلاندوی پای فینال به قهرمان فینال پیوست

دوایت هاورد بهترین سنتر سال های 2008 تا 2012 که با لباس سوپرمن برنده دانک کانتست 2008 شد خودشو سوپر من خطاب میکرد و دست از لج و لج بازی با شکیل اونیل برنمیداشت تونست با درخشش در اورلاندو مجیک سوپر تیم باستن سلتیکس و بیگ 4 راندو الن پیرس گارنت را در سال 2009 شکست بده اما در آخر جلوی مامبای سیاه و پائو گسول زمین گیر شد. 

هاورد به سال 2010 امیدوار بود اما سلتیکس و 4 مخوف علاقه ای به تکرار شکست نداشتن و در 6 بازی اورلاندو و هاورد رو شب بخیر کردن.اورلاندو نه تنها وضعیت بهتری پیدا نکرد بلکه سال بعد در راند 1 پلی آف و سال بعدش باز هم در راند 1 پلی آف و در 5 بازی خوش شانس بود که توسط پیسرز جارو نشد, دوایت هاورد اما کوبی نبود و قرار نبود ستاره همیشگی تیمش باشد و با خیانت به تیمی که تا 3 سال پیش رویای قهرمانی داشت تصمیم به پیوستن به لیکرز گرفت که البته اونجا هم با کوبی به مشکل خورد و بعدش هم مصدوم شد و با افت طولانی و عوض کردن تیم های مختلف به عنوان رول پلیر در سال 2020 با لیکرز قهرمان شد.

 

میرم و 7 بار قهرمان میشم: رفتن لبران جیمز به سواحل جنوبی مایمی

پیک 1 درفت 2003 کلیولند کولیرز در سال 2007 تیمش رو تا پای فینال برد که البته به لطف هیولایی به نام اسپرز زمین خورد و دفعات بعدی هم که زیر پای تیم هایی همچون اورلاندو مجیک و باستن سلتیکس له میشد دیگر از شنیدن اینکه مایکل جوردن بهترین تاریخ است خسته شد و دل تمامی اهالی ایالت کلیولند را شکست و به دوین وید و مایمی هیت پیوست و حتی توی یه مصاحبه گفت که با این تیم نه یکی نه دوتا نه سه تا نه چهارتا نه پنج تا و نه شش تا بلکه هفت رینگ میاورد در سال 2011 دومین فینال خودش را تجربه کرد که دیرک نوویتسکی کبیر از خجالتش درآمد. لبران تسلیم نشد و سال بعد تونست با مایمی هیت اولین قهرمانیش رو مقابل اوکلاهاما و دوباره سال بعد تونست انتقامش را از اسپرز بگیرد هرچند که اسپرز و تیم دانکن شوخی بردار نیستن و بلا فاصله سال بعدش در فینال به اسپرز باخت. لبران که خستگی و افت داداشش وید رو دید از هیت رفت و به کلیولند برگشت و تونست با قهرمانی سال 2016 خودش رو توی دل کلیولندیا جا کنه.

 

لبران رفتی؟منم ببر : ترک سوپر تیم سلتیکس برای تکمیل پازل سوپر تیم هیت

لبران جیمز تنها بازیکنی نبود که بخواطر مایمی هیت تیمش را فروخت, ری الن که بهترین شوتر تاریخ تا قبل از استفن کری بود و رکورد دار بیشترین 3 امتیازی فینال اون زمان تونست سال 2008 قهرمان ان بی ای بشه . 2 سال بعد از شکست مقابل لیکرز در سال 2010 رفت و به هیت پیوست و با شوت لحظه آخری در بازی 6 فینال 2013 تاحدودی میشه گفت تونست کریر لبران جیمز رو نجات بده, اما هیچوقت نتونست دوباره جلوی رفقای قدیمیش یعنی پیرس راندو و گارنت و حتی من سلتیکس فن سرشو بالا بگیره.

 

هرچقد خوب باشی کایری نمیشی : ترید و نابودی کریر آزیا تامس توسط سلتیکس

سال 2017 بود که پیک آخر درفت سال 2011 ساکرامنتو کینگز یعنی آیزیا تامس تونست اینقدر خوب کار کنه که بشه از رقبای راسل وستبروک در بحث ام وی پی فصل اما با ناکامی های سلتیکس و قهرمانی کلیولند و شکست در فینال کنفرانس باستن با ترید یهویی آیزیا تامس به کلیولند و به کار گیری قهرمان خوش دستشون یعنی کایری اروینگ کریر آیزیا تامس را به کلی از بین برد بطوریکه هیچ تیمی بازیکن مستعد 175 سانتی رو نمیپذیره.

کایری هم که به وقت پلی آف دائم مصدوم میشد و در نهایت او هم به طوری به سلتیکس خیانت کرد و رفت.

 

ولی تو قرار بود تا تهش داداشم باشی : کوین دورنت با خیانت به راسل وستبروک و اوکلاهاما رفت تا با وریرز قهرمان بشه

یکی دیگه از بازیکنای لوزری که بویی از مامبا منتلیتی نبرده و بخواطر رینگ قهرمانی محبوبیت خودشو فدا کرد کوین دورنته, دورنت سال 2014 ام وی پی فصل عادی شد و با گفتن حرفایی مثل اینکه موفقیت هاشو مدیون مامانشه و اون ام وی پی واقعیه و این حرفا تونست به محبوبیت خیلی زیادی دست پیدا کنه.

 سال 2012 با داداش رسول رسید فینال و از هیت و لبران باخت و بعدش هم سال 2016 در بازی هفتم فینال غرب به وریرز باخت به داداشش و تیمش پشت کرد و دوست داشتنی بودن خودش رو به 2 تا قهرمانی ناقابل در کنار دریماند و استف و کلی و خلاصه همون تیمی که دائم ازش شکست میخورد فروخت.

دورنت کل عمرش سوپر تیم داشت ولی هرجا بجز وریرز رفت به خاک سیاه نشست و قهرمان نشد.

نظر شما